مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس:

سازمان‌های مردم نهاد حوز دفاع مقدس استان فعال‌ترین سازمان‌ها هستند

«بتول معلم» با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد باید بدون نگاه بودجه به ادارات و سازمان‌ها فعالیت‌های خود را در حوزه خود پیگیری کنند، گفت: سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس استان فارس جزء فعال‌ترین و کارآمدترین این سازمان‌ها هستند.
کد خبر: ۳۲۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ - 06December 2018

سازمان های مردم نهاد حوز دفاع مقدس استان فعال ترین سازمان ها هستند// این مراسم دیروز بوده، چرا امروز ارسال کرده‌اید!!!/ ارسال دیرهنگام//به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در جلسه سازمان های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس استان فارس که با حضور مسئولین این سازمان ها و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به میزبانی این اداره کل تشکیل شد، با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس از فعال ترین سازمان های در استان هستند، اظهار داشت: در استان فارس بیش از 700 سازمان مردم نهاد  وجود دارد که تعدادی از آن ها در حوزه دفاع مقدس فعالیت دارند که فعال ترین این سازمان ها در استان هستند و در بسیاری از فعالیت ها الگو کشور شده اند.

 معلم تصریح کرد: با ورود خود ایثارگران در حوزه فعالیت های سازمان های مردم نهاد، آنها توانستند  به واسته شناخت ها  از این حوزه فعالین های بسیار ارزشمندی در سطح استان ، کشوری  و جهانی داشته باشند.

وی به حضور رزمندگان در دوران دفاع مقدس و رشادتها ی آنها در برابر دشمن اشاره کرد و تصریح کرد: بخاطر شجاعت و از خودگذشتگی این رزمندگان نثار خون شهدا بود که از کشور پاسداری کردند و باعث امنیت و آسایش کنونی این مرزو بوم هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس افزود:  امور اجتماعی استانداری پیشتبانی لازم را  از سازمان های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس انجام خواهد داد و در این راستا  این سازمان ها باید برنامه های جامع خود را در راستای اسیب های اجتماعی ارایه نمایند تا پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار