ادعای بهانه‌جویانه یک روزنامه صهیونیستی علیه «نُجَباء» و «حزب‌الله لبنان»

پرانتشارترین روزنامه صهیونیستی در گزارشی مدعی حمله قریب‌الوقوع حزب‌الله لبنان و جنبش نُجَباء برای آزادسازی منطقه «جلیل» واقع در اراضی تحت اشغال این رژیم شده است.
کد خبر: ۳۲۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ - 06December 2018

نُجَباء و حزب‌الله لبنان به منطقه «جلیل» اسرائیل حمله خواهند کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، وب‌سایت رسمی روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» دیروز چهارشنبه طی گزارشی به قلم «دانیال سلیمی» مدعی شده است که حزب‌الله لبنان در نظر دارد به منطقه استراتژیک جلیل واقع در اراضی اشغالی فلسطین حمله کند.

این روزنامه افزوده است: طرح حزب‌الله از این قرار است که نیرو‌های ویژه این گروه به مناطق اسرائیلی نفوذ کرده و بعد از رساندن خود به اجتماعات، به گروگان‌گیری بپردازند.

یدیعوت آحارانوت در ادامه با تأکید بر اینکه عملیات یادشده به‌صورت گسترده انجام خواهد گرفت، نوشته است: حزب‌الله تصمیم گرفته است که با کمک جنبش نُجَباء وارد عملیات تصرف منطقه جلیل شود.

این روزنامه اسرائیلی همچنین به کیفیت مقاومت اسلامی نُجَباء پرداخته و آورده است: نُجَباء یک گروه شبه‌نظامی شیعه عراقی است که چندین هزار جنگجو در عراق و سوریه دارد.

یدیعوت آحارانوت در پایان با تأکید بر رابطه نزدیک نُجَباء با جمهوری اسلامی و حمایت همه‌جانبه ایران از این جنبش خاطرنشان کرده است: طبق گزارشات واصله، نُجَباء روابط خوبی با قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در حالی با رعب و وحشت به انتشار خبر قریب‌الوقوع بودن حمله مقاومت به اراضی تحت اشغالشان پرداخته‌اند که تهدیدات علیه این رژیم پس از ایده آمریکایی به‌اصطلاح صلح در خاورمیانه به بالاترین حد خود رسیده است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار