رئیس کمیسون فرهنگی شورای اسلامی اصفهان:

موزه دفاع مقدس اصفهان باید به یک مرکز فرهنگی بین‌المللی تبدیل شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی اصفهان گفت: موزه دفاع مقدس اصفهان باید به یک مرکز فرهنگی بین‌المللی تبدیل شود تا بتوانیم ایثارگری‌های مردم این استان را برای مردم سراسر دنیا روایت کنیم.
کد خبر: ۳۲۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ - 06December 2018

موزه دفاع مقدس اصفهان باید به یک مرکز فرهنگی بین المللی تبدیل شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اصفهان بازدید کردند.

در این بازدید «فریده روشن» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی اصفهان ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در جهت تکمیل این پروژه اظهار داشت: انتخاب عنوان مرکز فرهنگی برای موزه های دفاع مقدس، بسیار کار علمی و درستی بوده و در راستای معرفی فرهنگ ایثار مردم به نسل‌های آینده، تاثیر گذارترین زبان، زبان فرهنگی و هنری است.

این مسئول با اشاره به نقش همه جانبه مردم در دوران دفاع مقدس گفت: جهت بهره‌برداری و تکمیل موزه و مرکز فرهنگی نیز باید همه مسئولان و حتی مردم به میدان آمده و در این امر مقدس تلاش کند.

روشن با بیان اینکه اصفهان به عنوان قطب گردشگری در دنیا زبانزد است، بیان داشت: موزه دفاع مقدس اصفهان با رویکرد و برنامه‌ریزی درست، ایجاد جاذبه و برخورداری از روش‌های نوین می تواند به عنوان یک ظرفیت جدید و پر از افتخار به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی اصفهان گفت: موزه دفاع مقدس اصفهان باید به یک مرکز فرهنگی بین‌المللی تبدیل شود تا بتوانیم ایثارگری های مردم این استان را برای مردم سراسر دنیا روایت کنیم.

وی در انتها ضمن اشاره به حضور زنان در خط مقدم جبهه ها و به ویژه نقش آفرینی آنها در پشت جبهه ها خواستار این مطلب شد که بخشی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اصفهان به نشان دادن حماسه سازی بانوان این استان اختصاص یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار