با حضور سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور؛

مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه بیست و سومین استاندار مازندران با حضور سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ - 06December 2018

مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، مراسم تودیع و معارفه بیست و سومین استاندار مازندران با حضور «بهرام سرمست» سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور و «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد و «احمد حسین زادگان» به عنوان استاندار مازندران معرفی شد.

در این مراسم آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر ایجاد وحدت و همدلی به تشکیل بنیاد توسعه و تعالی استان اشاره کرد و اظهار داشت: یک ساختار خوبی برای توسعه مازندران ریل گذاری شد و این مسیر باید ادامه یابد.

طبرسی افزود: کرسی ها و پست های مدیریتی عاریه‌ای و نوبتی است و باید از فرصت خدمت کمال بهره‌برداری را در خدمت به خلق داشته باشیم و اگر کارنامه ما روشن و سفید باشد، ماندگار خواهیم بود.

آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنانی با بیان اینکه استاندار جدید باید همه جای استان را یکسان ببینند و برای تمام مناطق استان برنامه‌ریزی داشته باشد، عنوان کرد: متاسفانه عمر مفید استانداری مازندران یکسال و نیم است و این از اشکالات به شمار می‌رود؛ زیرا مدیریت اثبات شده می تواند منشاء خدمات و برکات باشد.

«علی اسماعیلی» رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز خواستار حمایت همه بخش ها از استاندار جدید شد.

«عبدالله رضیان» عضو مجمع نمایندگان استان با اشاره به ضعیف بودن زیرساخت‌های و راه‌های استان خواستار توجه وزیر راه و شهرسازی به این مهم شد.

وی ادامه داد: با توجه به تلاش‌های محمد اسلامی استاندار سابق مازندران و وزیر کنونی راه و شهرسازی، تابعیت افتخاری مازندرانی به وی اهداء می شود.

«علی محمد شاعری» نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز از استاندار سابق به عنوان پایه‌گذار سبک مدیریت جهادی یاد کرد و با تأکید بر اینکه باید این رویه تداوم یابد از حمایت نمایندگان استان از مدیر بومی برای اداره استان خبر داد و با اشاره به تکمیل نشدن شبکه‌های آب خواستار تسریع در تکمیل آن شد و گفت: تنظیم بازار کشاورزی، توسعه صنایع تکمیلی و تبدیلی، توجه به بخش گردشگری و فراهم کردن زیرساخت های آن، توسعه شبکه های حمل و نقل و رفع گره های ترافیکی مورد توجه قرار گیرد.

وی با عنوان اینکه ۱۵ استان مرزی دارای یک یا دو منطقه آزاد هستند از استاندار جدید مازندران خواست موضوع منطقه آزاد استان را پیگیری جدی داشته باشد و این مسئله را خاتمه دهد.

این مسئول همچینین با تاکید برتوجه به محیط زیست و چالش‌های نظیر پسماند درباره موضوع انتقال آب دریای خزر گفت: همه دست به دست هم دهیم و از حیثیت دریای خزر دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار