سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور:

نهضتی با پشتوانه سرمایه اجتماعی برای پیشرفت و توسعه مازندران ایجاد شد

سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور گفت: نهضتی با پشتوانه سرمایه اجتماعی برای پیشرفت و توسعه استان ایجاد و راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۳۲۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ - 06December 2018

ایجاد نهضتی با پشتوانه سرمایه اجتماعی برای پیشرفت و توسعه استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «بهرام سرمست» سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور امروز در مراسم معارفه بیست و سومین استاندار مازندران و جلسه شورای اداری که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به انتخاب «احمد حسین زادگان» به عنوان استاندار جدید، بومی بودن و تنوع تجربه مدیریت در حوزه‌های مختلف را از جمله شاخص‌های انتخاب برشمرد و اظهار داشت: تعامل سازنده و روابط حسنه با نمایندگان برای مدیریت ارشد استان سرمایه محسوب می شود تا امور استان پیگیری شود.

وی همچنین نقش هدایتگرانه نماینده ولی فقیه در استان و پشتوانه سیاسی احزاب و جریانات سیاسی و مقبولیت و سرمایه اجتماعی را در انتخاب استاندار جدید مورد توجه دانست و گفت: کسب و حفظ این مقبولیت امری مهم است و باید به آن توجه شود.

سرمست ادامه داد: مازندران با این همه ظرفیت هنوز نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد در حالی که از ظرفیت‌های توسعه فراوانی برخودار است و از آن می تواند در راستای توسعه کشور بهره برد.

سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور خواهان تدوین برنامه توسعه، تشکیل بنیاد توسعه و اتاق های فکر و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استان شد و گفت: همچنین باید آسیب شناسی در زمینه توسعه نیافتگی حمل و نقل و زیرساخت‌های استان صورت گیرد.

وی با اظهار اینکه مازندران دارای سرمایه عظیم انسانی در سطح کشور است، تصریح کرد: نهضتی با پشتوانه سرمایه اجتماعی برای پیشرفت و توسعه استان ایجاد و راه‌اندازی شود.

سرمست با عنوان اینکه بسیاری از استان‌ها در زمینه خاصی دارای برند هستند، یادآور شد: با وجود اینکه مازندران در زمینه برنج موفقیت دارد برای هویت بخشی و ترسیم الگوی توسعه چه برنامه‌ای طراحی شده است.

در این مراسم «احمد حسین زادگان» به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی و از تلاش‌های «محمد اسلامی» استاندار سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار