مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران:

دانشجوی انقلابی همراه و حامی آرمان‌های انقلاب بوده و هست

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران گفت: دانشجوی انقلابی چه در زمان قبل از انقلاب پشت سر آرمان‌های الهی و انقلابی امام خمینی ایستاده و هم پس از پیروزی انقلاب در جهت اعتلای این نظام به ویژه در زمینه‌‌های علمی پیش قراول بوده است.
کد خبر: ۳۲۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 06December 2018

دانشجوی انقلابی همراه و حامی آرمان های انقلاب بوده و هستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، سردار «علی‌اصغر محسن‌شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهران در همایش بزرگداشت روز دانشجو که امروز در دانشکده «سما» شهر«رودهن» برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هجمه های فراوانی از انواع توطئه ها  و دسیسه ها را علیه دولت و ملت ایران وارد کرد که با مدیریت بحران و رهبری امام خمینی، راه به جایی نبرد.

این مسئول گفت: مهمترین اقدام آنها علیه ایران، تحمیل جنگ هشت ساله نظامی بود که از آن نیز طرفی نبستند و در پایان جنگ با معرفی عراق به عنوان متجاوز، حقانیت ایران برای  جهانیان اثبات شد.

سردار محسن‌شیخی با اشاره به برخی از آیه های قرآن کریم، امنیت و سلامتی را دو ویژگی بارز سالمند بودن یک نظام سیاسی دانستند که این دو ویژگی از شاخصه‌های اصلی و نعمت های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به روز دانشجو که در جریان آن تعدادی از دانشجویان انقلابی ایران بخاطر اعتراض به سلطه پذیری و وابستگی رژیم شاه به امریکا، توسط عمال رژیم پهلوی به شهادت رسیدند، ابراز داشت: دانشجوی انقلابی چه در زمان قبل از انقلاب پشت سر آرمان های الهی و انقلابی امام خمینی ایستاده و هم پس از پیروزی انقلاب در جهت اعتلای این نظام بویژه در زمینه‌های علمی پیش قراول بوده است.

این مسئول در پایان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل سالگی عمر انقلاب اسلامی ایران، پیشرفت‌های مهم علمی، پزشکی، صنعتی، دفاعی و موشکی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب دانسته که تحسین دوستان و دشمنان انقلاب را به همراه داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار