رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه لرستان خبر داد:

«جشنواره ابوذر» توسط بسیج رسانه سپاه لرستان بزودی برگزار می‌شود

رضا مریدی اصل گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه لرستان، امیدآفرینی در جامعه ، حمایت از تولید آثار فاخر رسانه ای ارزشمند و انقلابی در عرصه رسانه توسط بسیج رسانه لرستان برگزار می ­شود.
کد خبر: ۳۲۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ - 06December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد «رضا مریدی‌ اصل» رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه لرستان، امیدآفرینی در جامعه ، حمایت از تولید آثار فاخر رسانه ای ارزشمند و انقلابی در عرصه رسانه  توسط بسیج رسانه لرستان برگزار می ­شود.

وی با بیان اینکه  بزودی شرح کامل نحوه برگزاری جشنواره ابوذر در سال 97 اعلام خواهد شد، گفت: جشنواره مذکور در دو محور اصلی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و همچنین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌ها برگزار می‌شود.

مریدی‌اصل بر لزوم تقویت تولیدات رسانه‌ای در زمینه تبیین، توسعه و نهادینه‌سازی مواضع گفتمان انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: از جمله اهداف برجسته جشنواره را می‌توان خنثی‌نمودن توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه دریافت آثار از امروز پانزدهم آذرماه  آغازمی ­شود و تا پایان همین ماه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: تمامی اصحاب رسانه استان با هرگونه طیف و سلیقه می‌توانند آثار تولیدی خود را در قالب‌های خبر، یادداشت و مقاله، گزارش، عکس، مستند(فیلم و کلیپ)، مصاحبه و انیمیشن به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه تنها آثار تولید شده از ابتدای سال جاری تا 14 آذرماه در جشنواره مورد داوری قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند در هر قالب 2 اثر تولیدی به دبیرخانه بفرستند.

مریدی‌اصل در خصوص ارسال عکس به جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: عکاسان استان می‌توانند مجموعه عکس‌های خود را در هر بخش و در هر بخش تنها 10 عکس را ارسال نمایند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه تمامی عکس‌ها ارسالی به جشنواره می‌بایست اورجینال و بدون دخالت هرگونه برنامه نرم‌افزاری فرستاده شوند، تصریح کرد: تمامی آثار تولیدی شرکت‌کنندگان در این جشنواره بایستی در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری، شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشند.

وی تأکید کرد: آثار ارسالی از نظر مالکیت معنوی توسط دبیرخانه جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرند و مسئولیت هرگونه دعوی حقوقی بر عهده ارسال‌کننده اثر است.

مریدی‌اصل با بیان اینکه آثار مکتوب به‌صورت pdf و یا تصویر واضح تمام صفحه ارسال شوند، در خصوص نحوه ارسال آثار خبر گزاری ها به جشنواره ابوذر گفت: فعالان حوزه خبرگزاری و پایگاه‌های خبری نیز می‌توانند لینک آثار خود را به دبیرخانه بفرستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه داوران انتخابی از طیف‌ها و حوزه‌های مختلف خبری انتخاب شده‌اند، اظهار داشت: داوران پس از بررسی در هر بخش یک اثر را برخواهند گزید، ضمن اینکه آثار منتخب به جشنواره کشوری ابوذر راه خواهند یافت.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توانند جهت اطلاع دقیق از شرایط شرکت در جشنواره و نحوه ارسال آثار به کانال تلگرامی دبیرخانه جشنواره به آدرس آثار خود را از طریق شناسه تلگرام@aboozarlorestan مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها