استاندار خراسان شمالی:

استان خراسان شمالی سرآمد بلوغ و فهمیدگی است/ «محرومیت» برازنده خراسان شمالی نیست

استاندار خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی، این استان را سرآمد بلوغ و فهمیدگی دانست و گفت: برای این استان با وجود شرایط ایده آل واژه محرومیت برازنده نیست.
کد خبر: ۳۲۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷ - 06December 2018

استان خراسان شمالی سرآمد بلوغ و فهمیدگی است/«محرومیت» برازنده خراسان شمالی نیستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: استان خراسان شمالی دارای مساحت ایده آل، جمعیت ایده آل و توسعه با شتاب، نرخ رشد جمعیت ایده آل، تعداد دانشجویان ایده آل، نرخ بیکاری استان متوسط به بالا و جمعیت ساکن و شاغل در روستا است بنابراین واژه محرومیت برای این استان برازنده نیست.

وی ادامه داد: استان خراسان شمالی دارای مراتع و جنگلی است که کمتر استانی از آن برخوردار است، همچنین خراسان شمالی به واسطه شرایط جغرافیایی مناسب دارای زمین های کشاورزی مناسبی است، امروزه بسیاری از کشورها وجود دارند که از نظر منابع مالی هیچ مشکلی ندارند اما به عنوان کشورهای پیشرفته و توسعه یافته تلقی نمی شوند.

شجاعی تاکید کرد: امروزه منابع انسانی حرف اول را در توسعه می زند زیرا منابع انسانی ثروت نداشته را هم تولید می کند و من امیدوارم با نگاه رئیس جمهور و برنامه ویژه ای که دولت تدبیر و امید دارد همراه با حضور تک تک مدیران می توانیم در مسیری حرکت کنیم که توسعه همه جانبه استان خراسان شمالی را شتاب دهیم.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: یکی از نگرانی های من در کشور این است که بسیاری از فعالیت‌هایی که شروع می شود با انگیزه تحریم است در صورتی که باید انگیزه ما بهترین بودن و عالی بودن باشد.

وی تصریح کرد: استان خراسان شمالی داشته هایش با وجود مدیران فعال در استان کفایت می کند، زمینه های اقتصادی را در استان داریم و می توانیم با نیروی انسانی خیزشی را در استان ایجاد کنیم.

شجاعی حضور بخش خصوصی در استان را یکی از عوامل رسیدن به اهداف موردنظر استان دانست و گفت: بنده اعتقاد بسیار زیادی به حضور بخش خصوصی دارم زیرا بخش خصوصی می تواند تولید اشتعال کند و اگر قرار است اتفاقی بیفتد به دست بخش دولتی نخواهد بود.

استاندار خراسان شمالی دانایی، تسلط، برنامه داشتن و کار با تلاش را به عنوان سرلوحه کار خود در استان خواند و گفت: خراسان شمالی به اندازه کافی از تغییر مدیریت ها ضرر کرده و قرار نیست کسی که این مولفه ها را دارد جابجا شود.

وی با اشاره به اینکه نرخ حضور مردم در تمام انتخابات از متوسط کشوری بالاتر است، تصریح کرد: استان خراسان شمالی سرآمد بلوغ و فهمیدگی است، حضور انواع قوم در استان و حضور شیعه و سنی در کنار یکدیگر و وجود آرامش در استان از ویژگی های این استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار