مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

یاد شهدا دل ها را آرام می کند

«محمدرضا فخر» گفت: یاد شهدا یاد خداست و یاد خدا دل ها را آرام می کند و به همین دلیل است که در پایان جلسات گرامی داشت یاد شهدا با دلی آرام این جلسات را ترک می کنیم و به آرامش رسیده ایم.
کد خبر: ۳۲۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ - 06December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی امشب در یادواره شهدای گمنام و مفقودالاثر خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی در برگزاری یادواره های شهدا سنگ تمام گذاشتند و همه جلسات پرشور و با انرژی برگزار شده است.

وی افزود: این جلسه به یاد 145 شهید گمنام که در 53 نقطه خراسان جنوبی دفن هستند و ما افتخار میزبانی آنها را در استان داریم برگزار شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان داشت: وظیفه میزبانی ما حکم می کند که در کنار شهدا حضور پیدا کنیم و از روح بلند شهدا استمداد بجوییم.

فخر با بیان اینکه شهدای گمنام نام آورانی هستند که اگرچه در ذهن خاکی ما نام و نشانی ندارند اما در درگاه الهی دارای آبرویی عظیم هستند، عنوان کرد: این باعث می شود تا کسانی که به درگاه این آبرومندان متوسل می شوند به خاسته های خود برسند.

وی یادآور شد: هرچه داریم از شهداست و این کلام رهبر انقلاب بسیار بجا و شایسته است که هرکس برای بزرگداشت شهدا حرکت می کند در مسیر شهداست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امیدواریم به برکت شب جمعه بتوانیم از برکت وجودی شهدا استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: یاد شهدا یاد خداست و یاد خدا دل ها را آرام می کند و به همین دلیل است که در پایان جلسات گرامی داشت یاد شهدا با دلی آرام این جلسات را ترک می کنیم و به آرامش رسیده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها