بیانیه خانواده شهدای اصحاب رسانه در سیزدهمین سال عروج:

سنگر جهاد فرهنگی فرزندانمان را خالی نخواهیم گذاشت

خانواده شهدای اصحاب رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین سالگرد شهادت آنان تأکید کردند ادامه‌دهنده راه عزیزان شهیدشان هستند و در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تا پای جان ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ - 06December 2018

سنگر جهاد فرهنگی فرزندانمان را خالی نخواهیم گذاشتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم سیزدهمین سالگرد حادثه هواپیمای C130 ارتش با حضور مسئولین، فرماندهان ارتش و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در مقبره شهدای اصحاب رسانه واقع در قطعه ۵۰ بهشت زهر(س) برگزار و بیانیه‌ای بدین شرح قرائت شد:

۱- امروز در سیزدهمین سالگرد شهادت عزیزانمان و در اوج عزت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گرد هم آمده‌ایم تا ادامه‌دهنده راه عزیزان شهیدمان باشیم و در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تا پای جان ایستادگی کنیم. پیمان می‌بندیم که همواره پشتیبان و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و در راه تحقق آرمان های مقدس شهدا گام برداریم.

۲- باور راسخ داریم که اصحاب رسانه، مجاهدان خط مقدم جنگ نرم و تقابل فرهنگی با دشمن هستند و شهیدان عزیزمان را از پرچمداران این مجاهده فرهنگی می‌دانیم. دشمن بداند که اگر امروز همچنان ایران اسلامی در معرض هجمه فرهنگی دشمن زبون قرا دارد. ما خانواده شهدای اصحاب رسانه سنگر جهاد فرهنگی فرزندانمان را خالی نخواهیم گذاشت و بار رسالتشان را در مبارزه با جنگ نرم دشمن و حفظ و حراست از مرزهای فرهنگی ایران اسلامی بر دوش خواهیم کشید. هم قسم‌می شویم که در این مسیر پر افتخار دوشادوش هم و با اتحاد و همدلی تا آخرین قطره خونمان مبارزه کنیم.

۳- سران استکبار جهانی و منحوس صهیونیستی باید بدانند که پیمان و پیوند ما با انقلاب اسلامی ملت مقتدر ایران همیشگی است و هرگز خللی در این اندیشه انقلابی و صلابت پیمانمان نخواهند یافت، همرا ملت و تابع رهبر معظم انقلاب هستیم و فرامین حکیمانه معظم له را در تمام شئون زندگی نصب‌العین قرار می دهیم. از اذن جهان گرفته تا مجاهده فرهنگی. از مقاومت در عرصه دفاعی گرفته تا مقاومت اقتصادی و حمایت از کالای داخلی.

دشمن بداند که رمز وحدت ما پیوستگی به ولایت فقیه است و این پیوستگی پایدار خواهد بود با تمام فتنه های آنان را به شکست تبدیل کنیم.

۴- وصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهیدان سرافرازمان همواره این بوده که تسلیم زورگویی ها و فتنه گری ها نشویم و ما نیز در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام و شهیدان خلداشیانمان پیمان می بندیم که برای مبارزه با تفکرات شوم و تصمیمات نابخردانه استکبار و مزدوران آن  آمریکای جنایتکار و هم پیمانان کج اندیشش با تمام توانمان ایستادگی خواهیم کرد.

۵- بهترین عزیزانمان را در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز تقدیم کرده‌ایم و به آن افتخار می‌کنیم از مسئولین و مدیران کشور نیز تقاضا داریم که همچنان همت خود را برای اقتدار و سربلندی ایران عزیز بیش از بیش بکار بندند و در برابر توطئه های شوم استکبار همچنان قوی و استوار ایستادگی کنند.

به گزارش دفاع پرس، ۱۵ آذر ۱۳۸۴ جمعی از اهالی رسانه برای پوشش خبری رزمایش عاشقان ولایت در چابهار، عازم این مأموریت بودند که متأسفانه به دلیل نقص فنی، هواپیمای حامل آن‌ها (C130) سقوط کرد و جمعی از خبرنگاران به شهادت رسیدند. محمدصادق نیلی خبرنگار خبرگزاری فارس و علیرضا برادران عکاس این خبرگزاری نیز در پرواز مذکور حضور داشتند و به فیض شهادت نائل آمدند. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار