گودرزی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

بررسی زوایای حادثه تروریستی چابهار در کمیسیون امنیت ملی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه‌ای پیرامون بررسی زوایای حادثه تروریستی چابهار در کمیسیون متبوعش خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ - 07December 2018

بررسی زوایای حادثه تروریستی چابهار در کمیسیون امنیت ملیمسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان‌های رستم و ممسنی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار، این گونه اقدامات ضدانسانی را ریشه در دشمنی و خصومت‌های بدخواهان نظام و انقلاب دانست و اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان جمهوری اسلامی، برهم ریختن نظم و امنیت داخلی کشورمان است؛ لذا به طرق مختلف از جمله طراحی چنین جنایاتی می‌کوشند تا خواسته‌های خود را عملی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بدخواهان نظام و انقلاب در تحقق اهداف ضد ایرانی‌شان ناکام مانده‌اند، افزود: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی موضوعی نیست که با چنین اقداماتی به تعبیر مقام معظم رهبری ترقه بازی‌ست، مورد خطر قرار گیرد.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته که عوامل این حادثه شناسایی و به سزای اعمالشان خواهند رسید، به تعطیلات هفته آینده مجلس به منظور رسیدگی نمایندگان به حوزه‌های انتخابی‌شان اشاره کرد و گفت: رسیدگی به زوایای حادثه تروریستی چابهار، مهم‌ترین دستورکار کمیسیون امنیت ملی خواهد بود که بعد از تعطیلات مجلس با حضور مقامات لشکری و کشوری تشکیل جلسه خواهد داد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار