آقاخانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دغدغه ما ارتقاء سطح کیفی آثار دفاع مقدس است

یک کارگردان تئاتر با اشاره به لزوم توجه به سطح کیفی آثار نمایشی حوزه دفاع مقدس گفت: دغدغه ما در نمایش‌های دفاع مقدس ارتقاء سطح کیفی آثار است.
کد خبر: ۳۲۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ - 07December 2018

دغدغه ما ارتقاء سطح کیفی آثار دفاع مقدس استایوب آقاخانی کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، از آماده‌سازی سه‌گانه‌ای درباره دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: مخاطبین آثار نمایشی امروز با گذشته فرق کرده‌اند و باید مخاطب سنجی درستی برای ارتباط با آن‌ها انجام شود.

وی در ادامه نگاه سطحی به دفاع مقدس را موجب دوری جامعه از این فرهنگ دانست و افزود: وظیفه ما به عنوان هنرمند همواره عمق بخشیدن به نمایش‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده است.

این کارگردان تئاتر حمایت مسوولان را لازمه پیشرفت در عرصه‌های هنری عنوان کرد و ادامه داد: هنرمندان برای پرداختن به ارزش‌های دفاع مقدس و معرفی شخصیت‌های تاثیرگذار، نیازمند حمایت هستند، مسوولان باید در این عرصه جلودار باشند؛ چراکه جامعه هنوز به این فرهنگ نیازمند است.

آقاخانی گفت: دغدغه من به عنوان یک هنرمند فعال در عرصه تئاتر و نمایش ارتقاء سطح کیفی آثار تولید شده در این عرصه بوده است. مخاطبین ما نسبت به گذشته تفاوت دارند و انتظار کارهای قوی دارند لذا باید در عرصه نمایش دفاع مقدس و انقلاب اسلامی کار خوب ارائه کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار