سردار غیب‌پرور در پیامی به مناسبت روز دانشجو:

دانشجوی بسیجی در برابر تروریسم اقتصادی غرب قد علم می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت روز دانشجو تصریح کرد: بازنمایی 16 آذر مملو از عملکرد فاسد و مکانیزم سیاسی عقب افتاده و ضد بشری سردمداران زورگوی آمریکایی است که از گذشته تا به حال فقط مدعی دروغین حقوق بشر، دموکراسی و جنبش‌های مدنی بوده است.
کد خبر: ۳۲۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ - 07December 2018

دانشجوی بسیجی در برابر تروریسم اقتصادی غرب قد علم می‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن یوم الله 16 آذر و روز دانشجو پیامی صادر کرد. متن این پیام در ادامه آمده است:

«هر صفحه ای که از تاریخ پر افتخار انقلاب رقم می خورد نسل فرهیخته و دانشجوی بیدار جوان و مومن و انقلابی با در ک و تحلیل سیاسی خود بیش ار پیش با اندیشه های شوم و ضد انسانی نظام سلطه علیه ملت بسیجی ایران اسلامی آشنا می شوند.

باز نمایی 16 آذر مملو از عملکرد فاسد و مکانیزم سیاسی عقب افتاده و ضد بشری سردمداران زورگوی آمریکایی است که از گذشته تا به حال فقط مدعی دروغین حقوق بشر ،دموکراسی و جنبش های مدنی بوده و اکنون به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب از اینکه ایران اسلامی به طرفشان نمی رود زنجیر می جوند.

ضمن گرامیداشت یاد ونام شهدای عزیز دانشجو و تهنیت این روز تاریخی، یقین واثق داریم دانشجوی بسیجی ایران اسلامی و سراسر گیتی با مرجعیت علمی و تولید علم دینی و بومی خواهند توانست در مقابله با تروریسم اقتصادی ایادی مستکبر قد علم کرده، تحریم های جنایتکارانه را دور بزند و با سختی ها مقابله کند.

آنچه که چراغ راه همه دانشجویان بصیر انقلابی است تاسی به فرامین ناخدای بصیر کشتی انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است که آرمانگرایی،صدق و صفا و خلوص،رهایی از وابستگی های گوناگون حزبی و سیاسی،ظلم ستیزی و استکبارستیزی و منطق و بینش صحیح را توشه راه خوانده اند و بر تجهیز به آنها تاکید فرموده اند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار