امام جمعه موقت یاسوج:

قشر دانشجو عدالت‌خواه و ضد استبداد است

حجت‌الاسلام «سید جواد خاضع» گفت: رسانه‌های آمریکا تلاش می‌کنند که روز دانشجو و آرمان‌های دانشجویان را به نفع خود مصادره کنند اما هرگز موفق نمی‌شوند زیرا قشر دانشجو استقلال‌خواه، ضد استکبار و ضد استبداد است و نقش مهمی در رشد و اعتلای کشور دارد.
کد خبر: ۳۲۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ - 07December 2018

قشر دانشجو عدالت‌خواه و ضد استبداد استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید جواد خاضع» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر  با اشاره به 16 آذر سال 1332، اظهار داشت: در چنین روزی رژیم پهلوی تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران را که آمریکا را مظهر جنایت، زورگویی و استبداد می‌دانستند به خاک و خون کشید.

خاضع افزود: در حال حاضر نیز رسانه‌های آمریکا تلاش می‌کنند که روز دانشجو و آرمان‌های دانشجویان را به نفع خود مصادره کنند اما هرگز موفق نمی‌شوند زیرا قشر دانشجو استقلال‌خواه، ضد استکبار و ضداستبداد است و نقش مهمی در رشد و اعتلای کشور دارد.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به درگذشت رئیس‌جمهور پیشین آمریکا معروف به جرج بوش پدر، گفت: بوش پدر از سیاست‌مداران آمریکایی بود که آرزوی شکست انقلاب اسلامی را داشت اما این آرزو را با خود به گور برد.

خاضع در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه چهار سال است که آل سعود با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی جنگ نابرابری را بر ملت مظلوم یمن تحمیل کرده است، عنوان کرد: در این مدت فجایع بزرگ انسانی از جمله آوارگی، بیماری و قحطی در این کشور ایجاد شده اما این جنگ با وجود هشدارهای مجامع جهانی هنوز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با مقاومت ملت یمن تاکنون آل سعود و آمریکا و اسرائیل به هیچ یک از اهداف خود نرسیده‌اند، گفت: کشورهای مدعی حقوق بشر علاوه بر اینکه در مقابل این جنایات سکوت کردند از آل سعود هم حمایت می‌کنند.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه در جنگ یمن بیش از ۸ میلیون نفر در معرض جان باختن قرار دارند، گفت: آنها به زعم خودشان می‌خواهند اجازه ندهند حزب‌الله دیگری در منطقه شکل بگیرد اما انصارالله کار خود را انجام داده و حزب‌الله دیگری در منطقه شده است.

خاضع با اشاره به توان موشکی ایران، عنوان کرد: آمریکا و اروپا به دنبال تضعیف توان موشکی ایران هستند در حالی که این امر ضامن امنیت، آرامش و اقتدار ایران و نیروی بازدارنده‌ای در مقابل حملات احتمالی دشمنان است.

وی بیان کرد: از دولت‌مردان ایران انتظار می‌رود با یک دیپلماسی فعال هم در مسأله برجام و هم در مسأله توان موشکی برخورد مناسبی با زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های آمریکا و متحدانش داشته باشند زیرا اگر این توان را نداشتیم به مانند سوریه و عراق و یمن هر کاری می‌خواستند بر سر ما می‌آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار