شهادت سروان «ایرج صفاری» در درگیری پلیس یزد با اشرار

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: شب گذشته در پی درگیری ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی یزد با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور سروان «ایرج صفاری» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۳۲۲۲۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ - 07December 2018

شهادت سروان «ایرج صفاری» در درگیری پلیس یزد با اشرار منطقهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سرهنگ محمدرضا مزیدی درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور شب گذشته ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی یزد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به ایست ماموران با افزایش سرعت از محل متواری شد.

وی افزود: با رعایت قانون به کارگیری سلاح ماموران به سمت خودرو تیراندازی کرده و در این عملیات بر اثر برخورد 2 خودرو با هم، متاسفانه سروان "ایرج صفاری" به فیض شهادت نائل آمد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان این‌که در این حادثه یکی دیگر از ماموران نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد گفت: حال عمومی وی رضایت بخش است‌.

این مسوول خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سرنشینان خودروی متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/ 151

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
0
شهید ایرج صفاری بسیار مردی مهربان و قانون گزاری بود هیچوقت حقی ناحق نمیکرد و همیشه هوای سرباز ها رو داشت میدید مشکلی داشت سرباز به او مرخصی میداد واقعا شهادت لایق ایشون بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
0
واقعا شهید ایرج صفاری مرد بود درجه داری بود که واقعا در کار خودش کوتاهی نمیکرد و با جان و دل خدمت میکرد همه درجه دار میرفتن سر وقت منزل ولی شهید صفاری در اتاقش درحال فعالیت بود سربازی دل شکسته محمدحسین حاجی رضایی پایه خدمتی 89 در ایست و بازرسی مهریز شهید مدنی شهید ما شهادتت مبارک
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار