مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

همایش بزرگ پیشکسوتان جنگل در آمل برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: همایش بزرگ پیشکسوتان جنگل دوم بهمن ماه امسال در آمل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱ - 27October 2014

همایش بزرگ پیشکسوتان جنگل در آمل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار«عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در جلسه هیئت امنای باغ موزه دفاع مقدس مازندران که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نقش مردم مازندران، دولت و یگانهای رزم استان در دفاع مقدس در دستور کار ماست که الحمدالله فعالیت خوبی داشتهایم.

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان جنگل در تاریخ دوم بهمن ماه سال جاری در آمل، گفت: در این مراسم اولین کتابهای بخش تدوین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان رونمایی خواهد شد.

سردار ملکی در ادامه با اشاره به اجرایی شدن ده مصوبه از جلسه اول هیئت امنا تصریح کرد: پنج مصوبه دیگر در دست اجراست که یکی از کارهای بسیار خوب ما تشکیل کارگروههای اقتصادی و فرهنگی بود.

سردار ملکی در بخش دیگر سخنان خود افزود: نزدیک به 13 هکتار زمین در طرح قرار دارد و برخی از عرصهها از طرح خارج است و برای خرید زمین از اشخاص نیز باید برنامه مدونی تدوین شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران خواستار تعیین تکلیف اعتبار برای خرید زمین اشخاص شد و گفت: افرادی که در این منطقه حضور دارند باید از بلاتکیلفی خارج شوند.

وی درباره بازگشایی مسیر پارک موزه دفاع مقدس مازندران گفت: در این موضوع نیاز به اقدام عملی داریم و برای اجرایی کردن آن نیاز به همکاری شورا و شهرداری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار