امام جمعه بروجرد:

شورای انقلاب فرهنگی باید در جهت تقویت فرهنگ دینی در جامعه تلاش کند

حجت الاسلام «سید علی حسینی» گفت: شورای انقلاب فرهنگی باید در جهت تقویت فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه تلاش کند چرا که امروز نسبت به مسائل شرعی فاصله داریم و وضعیف فرهنگی خوبی در جامعه حاکم نیست.
کد خبر: ۳۲۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ - 07December 2018

شورای انقلاب فرهنگی باید در جهت تقویت فرهنگ دینی در جامعه تلاش کندبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به سالروز انتفاضه مردم فلسطین اظهار داشت: اسرائیل سال هاست که مردم فلسطین را قتل عام می کند و زنان و کودکان را به خاک و خون می کشد.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب و بیداری اسلامی فلسطین به جایی رسیده که در مقابل زورگویی های اسرائیل ایستاده و مقابله می کند و شاهد فروپاشی سلطه گران جهان هستیم و آمریکا و همدستان او در حال نابودی هستند؛ امروز عربستان سعودی در مقابل مقاومت و ایستادگی مردم یمن زانو زده و دست مذاکره به سوی مردم یمن دراز کرده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سفر رئیس جمهور به سمنان تصریح کرد: سخنان رئیس جمهور در جمع مردم سمنان دارای انتقاداتی است، از یک سو رئیس جمهور گفت دست در دست هم دهیم تا مشکلات برطرف شود که باید گفت آقای رئیس جمهور چطور ممکن است وقتی شما نظارتی بر تولید و حمایت از کالای ایرانی ندارید و جلوی قاچاق کالا گرفته نمی شود چطور مشکلات رفع شود؟

وی عنوان کرد: ابتدا دولت باید نظارت خود را بر بازار بیشتر کند و از تولیدکنندگان حمایت نماید و سپس مشکلات حل می شود،از طرفی رئیس جمهور گفت فضای آزاد سیاسی در کشور ایجاد کرده اما از سال 57 و آغاز انقلاب فضای آزاد سیاسی در کشور ایجاد شد و مردم برای ایجاد فضای سیاسی خونها داده اند و این فضای سیاسی به برکت خون شهدا ایجاد شده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی بیان کرد: شورای انقلاب فرهنگی باید در جهت تقویت فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه تلاش کند چرا که امروز نسبت به مسائل شرعی فاصله داریم و وضعیف فرهنگی خوبی در جامعه حاکم نیست، بدحجابی، گران فروشی و کم فروشی وجود دارد و شورای انقلاب فرهنگی باید در این راستا اقداماتی انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها