حجت‌الاسلام طائب در شیراز:

اقتدار مدیریت رهبری اجازه بازیگردانی دشمن توسط اشعث‌ها را نمی‌دهد

رئیس قرارگاه عمار گفت: امروز اقتدار مدیریت‌ رهبر معظم انقلاب اجازه نمی‌دهد تا بازیگردانی دشمن توسط اشعث‌ها نتیجه دهد و بار دیگر مالک از خیمه اصلی پیروزی بازگردد.
کد خبر: ۳۲۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ - 07December 2018

اقتدار مدیریت رهبری اجازه بازیگردانی دشمن توسط اشعث‌ها را نمی‌دهدبه گزارش دفاع پرس از فارس، حجت‌الاسلام مهدی طا‌ئب در نشست با جمعی از اعضای هیئت علمی و اساتید بسیجی دانشگاه‌های فارس در سازمان بسیج اساتید فارس با قیاس وضعیت امروز با زمان حکومت امام علی(‌ع) ‌اظهار داشت: با قیاس و سنجش این دو وضعیت باید نکات مهم را شناسایی کنیم تا در موارد حساس با عبرت‌گیری جلوی تکرار وقایع تلخ را بگیریم، وضعیت امروز مانند‌ پایان صفین است که آغازی مسرت‌بخش و پایانی تأسف‌بار داشت و باید مواظب باشیم.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به نفاق اشعث برای جلوگیری از پیروزی نهابی مالک‌اشتر گفت: در طول این 40 سال نیز جریان نفاق با فعال‌کردن قائمه‌های خود فتنه‌های مختلفی را ایجاد کرده و شهیدانی نظیر اسدالله لاجوردی در واقع با مکر منافق‌های به ظاهر خودی حذف فیزیکی شده و به شهادت رسیدند.

دشمنان به دنبال ضربه وارد کردن به اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند

‌وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در برجام به دنبال نجات اسرائیل بودند و به اذعان ترامپ به دنبال تغییر رفتار منطقه‌ای ایران بودند‌، ‌گفت: مگر تابلوی برجام هسته‌ای نبود پس چرا آمریکا به دنبال تغییر در رفتار منطقه‌ای ایران است.

وی خاطرنشان کر‌د: امروز اقتدار  مدیریت‌ رهبری معظم انقلاب اجازه نمی‌دهد تا بازیگردانی دشمن توسط اشعث‌ها نتیجه دهد و بار دیگر مالک از خیمه اصلی پیروزی بازگردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار