امیر مقصودی خبر داد؛

رونمایی دستاورد‌های جدید نداجا تا ۲ ماه آینده

رئیس سازمان جهاد خودکفایی نداجا گفت: تا ۲ ماه آینده دستاورد‌های جدید نیروی دریایی ارتش در نمایشگاه دستاورد‌های فنی و تخصصی نداجا رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ - 08December 2018

رونمایی دستاورد‌های جدید نداجا تا ۲ ماه آیندهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار دوم «مجید مقصودی» رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های نداجا که صبح شنبه در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: این سازمان ۳۵ سال پیش کار خود را در منطقه یکم دریایی بندرعباس آغاز کرد.

وی با اشاره به اقدامات اولیه این سازمان گفت: سازمان جهادخودکفایی نداجا نهضت قطعه سازی را جهت دستیابی به تجهیزات توان رزمی بازدارنده آغاز کرد و تلاش مستمری را در این خصوص انجام داد.

امیر مقصودی با بیان اینکه دستاورد‌های جدید متناسب با نوع تهدیدات طراحی و تولید می‌شوند، تصریح کرد: تولید و طراحی ناوشکن سهند و زیردریایی‌های جدید کلاس غدیر بیانگر توانمندی رزمی نداجا در راستای تهدیدات پیش رو بوده و دستاورد‌های امروز نداجا در نیرو‌های مسلح مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

رئیس سازمان جهاد خودکفایی نداجا با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان گفت: این تحریم‌ها برای ما فرصت ایجاد کرده و در واقع موتور پیشرانی برای ارتقای توان نیروی دریایی راهبردی است.

وی تصریح کرد: این سازمان با وجود تمامی تحریم‌ها امروز در حوزه‌های مختلف اعم از سامانه‌های موشکی، پروازی و زیرسطحی فعالیت‌های خوبی داشته و دستاورد‌های مهمی را تولید کرده است.

امیر مقصودی عنوان کرد: نمایشگاه دستاورد‌های فنی و تخصصی نداجا دائمی است و تا ۲ ماه آینده دستاورد‌های جدید نیروی دریایی ارتش در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار