رئیس مجلس پاکستان:

ایران در مبارزه با تروریسم پیشگام است

اسد قیصر با اشاره به وضعیت منطقه که به واسطه مداخله‌های آمریکایی‌ها بحرانی شده است، گفت: ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم دارد.
کد خبر: ۳۲۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ - 08December 2018

باید ریشه تروریسم را بخشکانیم/همواره در کنار ایران خواهیم بودبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع پرس، «اسد قیصر» رئیس مجلس پاکستان در دومین کنفرانس روسای مجالس 6 کشور آسیایی برای مقابله با تروریسم، اظهار داشت: لازم است در وهله اول از میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم.

رئیس مجلس پاکستان ادامه داد: ما باید تلاش کنیم تا ریشه تروریسم را بخشکانیم و در این راستا لازم است به صورت مشترک گام برداریم و تلاش کنیم.

«قیصر» تصریح کرد: ما چند کشور دارای فرهنگ و زبان ارزشمند هستیم و می‌توانیم به خوبی در زمینه مبارزه با تروریسم با یکدیگر همکاری کنیم.

وی افزود: کشورهای ما باید در راستای مقابله با تروریسم نقش مهمی داشته باشند. ایران در دو دهه اخیر با جنگ و تروریسم، دست و پنجه نرم کرده است و تاکنون به خوبی توانسته است مسوولیت خود را در این زمینه انجام دهد.

رئیس مجلس پاکستان اظهار داشت: منطقه ما در شرایط و موقعیت حساس و ویژه‌ای قرار گرفته که لازم است روابط خود در زمینه مقابله با تروریسم را بیش از پیش تقویت کنیم و پاکستان تمام توان خود را در این راستا به کار خواهد گرفت.

«قیصر» خاطرنشان کرد: ما اعتقاد راسخ داریم که برای پیشرفت منطقه‌ای و ریشه‌کن کردن فقر، چاره‌ای جز تقویت روابط نداریم و همکاری‌های اقتصادی هم باید در اولویت اصلی روابط ما قرار گیرد تا برای مردم زندگی راحت‌تری را ایجاد کنیم.

وی گفت: ما به مجلس ایران به عنوان میزبان بعدی این کنفرانس، این اطمینان را می‌دهیم که پاکستان همواره همراه ایران خواهد بود و معتقدیم مجلس شورای اسلامی ایران به بهترین نحو ممکن مسوولیت این دوره از کنفرانس را به پایان می‌رساند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار