تقدیر سردار «کارگر» از استاندار سابق خراسان شمالی

سردار «کارگر» طی نامه‌ای از زحمات «محمدرضا خباز» استاندار سابق خراسان شمالی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۳۲۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ - 08December 2018

تقدیر سردار «کارگر» از استاندار سابق خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی نامه‌ای از زحمات «محمدرضا خباز» استاندار سابق خراسان شمالی تقدیر و تشکر کرد.

متن تقدیرنامه به این شرح است:

«هشت سال دفاع مقدس، مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه می‌تواند به آنها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد. نمودار مجوعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

جناب آقای دکتر محمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی

شایسته است از تعهد و توجه وافر حضرتعالی به حوزه ایثار و شهادت بویژه تسریع در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی و اهتمام بی‌شائبه شما در برگزاری مناسبت ملی گرامیداشت هفته دفاع که گام موثری در راه ترویج، تبلیغ و نهادینه سازی فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت می باشد تقدیر و تشکر نماییم. امید است تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشید.»

«محمدرضا خباز» به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان به مسئولیت استانداری خراسان شمالی خاتمه داد و «محمدعلی شجاعی» به عنوان استاندار خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار