رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناوه:

ایثارگری خانواده‌های شهدا، سند خدمت‌گزاری به کشور و انقلاب است

«محمد قائدی» با بیان این‌که ایثارگری شهدا و خانواده‌های آن‌ها و فداکاری ایثارگران پرارزش است، گفت: سند خدمت‌گزاری به کشور و انقلاب اسلامی در دستان خانواده‌های شهدا قرار دارد.
کد خبر: ۳۲۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ - 08December 2018

ایثارگری خانواده‌های شهدا، سند خدمت گزاری به کشور و انقلاب استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «محمد قائدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان «گناوه» در دیدار با خانواده‌های شهیدان «امان‌الله ذوالفقاری» و «غلامحسن کرمی»، با بیان این‌که ایثارگری شهدا و خانواده‌های آن‌ها و فداکاری ایثارگران پرارزش است، اظهار داشت: سند خدمت‌گزاری به کشور و انقلاب اسلامی در دستان خانواده‌های شهدا قرار دارد.

وی با اشاره به زحمات خانواده‌های شهدا در تربیت فرزندان خود، گفت: فرزندانی نمونه در دامان مادران شهدا پرورش یافتند که لقمه حلال خورده بودند و خداوند آن‌ها را گلچین کرد و در واقع شهدا فداکاری را در مکتب امام حسین (ع) آموختند و از معرفت آن امام بزرگوار سرشار شدند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان گناوه با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، تصریح کرد: ما این گفته امام خمینی (ره) که «شهدا چشم و چراغ این ملت هستند» را سرلوحه خود قرار داده‌ایم و به مثابه تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان می‌دانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار