نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس، کاری بزرگ و باارزش است

آیت‌الله «غلام‌علی صفایی بوشهری» با اشاره به این که استان بوشهر دارای تاریخ فوق‌العاده‌ای است، گفت: تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان بوشهر، کاری بزرگ و باارزش است.
کد خبر: ۳۲۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ - 08December 2018

تدوین دانشنامه دفاع مقدس، کاری بزرگ و با ارزش استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلام‌علی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، صبح امروز (شنبه) در دیدار با سردار «غلام‌علی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان بوشهر کاری بزرگ و با ارزش است.

وی با تأکید بر این‌که جهت تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان باید از تمام ظرفیت‌های مراکز دانشی استفاده کرد، افزود: تاریخ ایران اسلامی و شهدا برکات فراوانی دارد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: همه شهدا شخصیتی ویژه دارند، اما باید در حوزه شهدای شاخص فعالیت ویژه‌تری شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به این‌که پتانسیل‌های تاریخی استان بوشهر بالاست، گفت: باید در این راستا هماهنگی و ساختارسازی شود.

همچنین سردار «غلام‌علی کفاش» نیز در این دیدار، با بیان این‌که دشمنان به‌دنبال این بودند که با سیاست، کشور ایران را به‌عنوان آغازگر جنگ معرفی کنند، اظهار داشت: معرفی عراق به‌عنوان مسئول و آغازگر جنگ از سوی سازمان ملل متحد، خود افتخار و پیروزی دیگر برای کشور ایران محسوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها