دبیر ستاد زکات مازندران:

اقامه نماز و زکات باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

دبیر ستاد زکات مازندران گفت: اقامه نماز و زکات باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۳۲۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ - 08December 2018
اقامه نماز و زکات باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «رضا نوروزی» دبیر ستاد زکات مازندران امروز در ستاد زکات استان و دیدار با آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان یکی از شاخص‌های مهم جامعه اسلامی را ترویج واجبات عنوان کرد و با بیان اینکه اقامه نماز و زکات باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، اظهار داشت: مازندران قابلیت جمع آوری ۵۰ میلیارد تومان زکات را دارد.
 
دبیر ستاد زکات مازندران از استان به عنوان رتبه اول جمع‌آوری و هزینه کرد زکات در کشور یاد کرد و با اشاره به اینکه زکات‌های مستحبی در حکم صدقات محسوب می‌شود، گفت: رشد جامعه به اقامه صلوه و زکات برمی گردد و یکی از موضوعات اساسی جامعه یعنی زکات به کمیته امداد سپرده شده است.
 
حجت‌الاسلام «سید مجتبی موسوی» مسئول دفتر نهاد رهبری در جهاد کشاورزی مازندران نیز در این جلسه به فعالیت ۶۰ مروج زکات در بخش کشاورزی استان اشاره کرد و اقامه زکات را مهمترین برنامه عنوان کرد و ادامه داد: باید بتوانیم در حوادث از محل پروژه های ناشی از وجوه زکات در بخش کشاورزی بهره ببریم.
 
وی میزان سطح تولید گندم و جو را در استان قابل توجه برشمرد و از تولید برنج در سطح ۲۱۰ هزار هکتار از شالیزارها خبر داد و میزان تولید را به بیش از یک میلیون تن عنوان کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار