فرمانده انتظامی لرستان:

نظام سلطه به وسیله «نفوذ» باورهای دینی مسلمانان را هدف قرار داده است

سردار «محمد مهدیان نسب» گفت: یکی از شاخصه های فرایندی شدن اهداف نظام سلطه «نفوذ» است و نفوذ اصلی همان نفوذ فرهنگی است که نظام سلطه به وسیله آن باورهای دینی مسلمانان بویژه شیعیان را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۳۲۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ - 08December 2018

نظام سلطه به وسیله «نفوذ» باورهای دینی مسلمانان را هدف قرار داده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «محمد مهدیان‌نسب» فرمانده انتظامی استان لرستان، امروز (شنبه) در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره بصیرت فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی لرستان، اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های فرایندی شدن اهداف نظام سلطه «نفوذ» است و نفوذ اصلی همان نفوذ فرهنگی است که نظام سلطه به وسیله آن باور‌های دینی مسلمانان به‌ویژه شیعیان را هدف قرار داده است.

وی با بیان این‌که امروز اصحاب رسانه کشورمان در مقابل جنگ نرم دفاع نرم دارند، افزود: همه شبکه‌های معاند، تهاجم فرهنگی را به‌عنوان یک سلاح در جنگ نرم انتخاب کرده‌اند.

سردار مهدیان‌نسب بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک نوع دفاع نرم در برابر همه نظارت‌ها است و امروز بایستی همگان خود را برای انجام این فریضه مسئول بدانند، امر به معروف و نهی از منکر به‌صورت مردم‌به‌مردم و مردم به دولت بایستی انجام شود و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، این واجب فراموش شده باید در جامعه احیا شود.

وی با بیان این‌که باور‌های دینی ما با تقوا ترمیم می‌شود، تصریح کرد: اگر دشمن باور‌های دینی ما را نشانه بگیرد و قصد تضعیف و از بین بردن آن‌ها را داشته باشد، با رعایت تقوا می‌توانیم آن‌ها را ارتقا دهیم.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان این‌که صبر یعنی در برابر مشکلات و در میدان، استقامت و پایداری کردن، خاطرنشان کرد: ملت ایران ۴۰ سال در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان مقاومت کرد و در تمامی میادین سر بلند و پیروز بیرون در آمد.

سردار مهدیان‌نسب اظهار داشت: ما این‌گونه دوره‌های آموزشی و جلسات بصیرت‌افزایی را برای فرماندهان برگزار می‌کنیم و این مطالب باید منتشر شوند و فرماندهان باید مطالب را به مجموعه خود انتقال دهند.

وی با استناد به فرمایشی از مقام معظم رهبری در خصوص امنیت، گفت: این امنیتی که در کشور داریم حاصل تلاش همه نیرو‌های نظامی و انتظامی اعم از بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی است، ولی رکن امنیت کشور نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان این‌که تقوا یعنی مراقبت از خود در برابر انحراف از جاده مستقیم شریعت، افزود: از الویت‌های مأموریت‌های نیروی انتظامی، ارتقای دین‌داری و ارتقای شأن و منزلت خانواده‌هاست.

سردار مهدیان‌نسب با بیان این‌که بزرگ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش هاست، یادآور شد: تشکیل هیأت حضرت زهرا (س)، تشکیل هیأت پیشکسوتان نیروی انتظامی و تشکیل هیأت مجمع خیرین نیروی انتظامی، از جمله فعالیت‌های ناحیه انتظامی لرستان در سال‌های اخیر بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار