تلویزیون رژیم‌صهیونیستی:

نتانیاهو با ساخت ۲ هزار واحد مسکونی جدید در کرانه باختری موافقت می‌کند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد با وجود انتقادات بین‌المللی، با ساخت دو هزار واحد مسکونی جدید در اراضی اشغالی موافقت کند.
کد خبر: ۳۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱ - 27October 2014

نتانیاهو با ساخت ۲ هزار واحد مسکونی جدید در کرانه باختری موافقت می‌کند

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، تلویزیون رژیمصهیونیستی روز یکشنبه گزارش داد که «بنیامین نتانیاهو» نخستوزیر این رژیم در مراحل پایانی مذاکرات برای موافقت با احداث 2000 واحد مسکونی جدید در شهرکهای صهیونیستنشین کرانه باختری است.

این در حالی است که طرحهای کابینه ائتلافی رژیمصهیونیستی برای ساخت شهرکهای جدید در اراضی اشغالی کرانه باختری و شرق قدس در ماههای اخیر انتقادات گستردهای را از این رژیم به همراه داشته است.

بنا بر گزارش کانال 2 تلویزیون اسرائیل، انتظار میرود نتانیاهو با مجموعهای ساختوسازها به ارزش چندین میلیون دلار برای تقویت زیرساختهای شهرکهای صهیونیستنشین در مناطق مختلف از جمله بازسازی مناطق اطراف حرم حضرت ابراهیم (ع) در الخلیل، که مدتهاست صهیونیستها برای تصرف کامل آن تلاش میکنند، موافقت کند.

یک منبع دیپلماتیک در گفتوگو با این شبکه پیشبینی کرده است که موافقت نتانیاهو با این طرح، با انتقادات بینالمللی مواجه شود. بنا بر این گزارش، نتانیاهو روز چهارشنبه در همین رابطه با «نفتالی بنت» وزیر اقتصاد، «اوری آریل» وزیر مسکن و «زئیو هور» رئیس شرکت ساخت و ساز کرانهباختری دیدار کرده است.

در این دیدار بنت با بیان اینکه احزاب چپگرا و میانهرو فعلا قصدی برای برگزاری انتخابات مجدد ندارند و به همین جهت حتی با وجود ساخت و سازها از ائتلاف کابینه حارج نمیشوند، نتانیاهو را به گسترش شهرکها تشویق کرده است.

انتهای پیام/ک.ف.ف
 

نظر شما
پربیننده ها