دبیر انجمن جانبازان شیمیایی فارس:

انجمن «جانبازان شیمیایی» فارس دارای کرسی مستقل در کنفرانس «لاهه» است

«غلام دلشاد» با بیان این‌که انجمن جانبازان شیمیایی استان فارس در کنفرانس منع کسترش سلاح‌های شیمیایی و میکروبی «لاهه » دارای کرسی مستقل است، گفت: این انجمن ۴ هزار ۵۰۰ عضو دارد و بعد از انجمن شیمیایی تهران، بزرگ‌ترین انجمن شیمیایی کشور است.
کد خبر: ۳۲۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 08December 2018

انجمن «شیمیایی» فارس دارای کرسی مستقل در کنفرانس «لاهه هلند» است«غلام دلشاد» جانباز ۷۰ درصد شیمیایی و دبیر انجمن جانبازان شیمیایی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شیراز، با بیان این‌که این انجمن بعد از انجمن جانبازان شیمیایی استان تهران، بزرگ‌ترین انجمن جانبازان شیمیایی در سطح کشور است، اظهار داشت: این انجمن دارای ۴ هزار ۵۰۰ نفر عضو و تنها انجمن دارای کرسی مستقل در کنفرانس منع گسترش سلاح‌های شیمیایی و میکروبی در «لاهه» است.

وی افزود: استان فارس به جهت داشتن یگان‌های نظامی از جمله لشکر ۱۹ فجر و لشکر المهدی (عج) در شکست خطوط در جبهه، دارای بیشترین جانباز شیمیایی است.

دبیر انجمن جانبازان شیمیایی استان فارس به حضور اعضای این انجمن در «لاهه» اشاره کرد و گفت: این انجمن در کنفرانس «لاهه» هرساله یک نمایشگاه عکس بزرگ از حمله شیمیایی عرآق در دفاع مقدس را در معرض دید عموم و شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد که این یک دستاورد بزرگ برای کشور و این انجمن است.

دلشاد در پاسخ به خبرنگار دفاع پرس در خصوص بیانیه پایانی کنفرانس «لاهه» گفت: امسال برای اولین‌بار بیانیه پایانی کنفرانس «لاهه» به زبان فارسی توسط انجمن جانبازان شیمیایی فارس قرائت شد و این نیز یک دستاورد بزرگ فرهنگی و مجامع بین المللی برای کشور بود.

وی افزود: این انجمن هر ساله با شعار «جهانی عاری از سلاح‌های شیمیایی و میکروبی و جهانی با صلح» در مجامع مختلف بین‌المللی شرکت می‌کند و در بین آن‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و مورد شناخت جهانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها