سردار اشتری:

دانشجوی ولایی و انقلابی در خط مقدم صیانت از ارزش‌هاست/ پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید در دانشگاه امین تربیت شود

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دانشجوی ولایی و انقلابی در خط مقدم صیانت از ارزش‌های نظام و انقلاب است، گفت: پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید در دانشگاه علوم انتظامی امین تربیت شود.
کد خبر: ۳۲۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ - 08December 2018

دانشجوی ولایی و انقلابی در خط مقدم صیانت از ارزش‌هاست/ پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید در دانشگاه امین تربیت شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای 16 آذرماه 1332 و با اشاره به نقش دانشجویان در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی اظهار داشت: دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس بسیار نقش آفرین و موثر بودند و در واقع دانشجوی ولایی و انقلابی باید در خط مقدم صیانت از ارزش‌های نظام و انقلاب باشد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در چابهار بیان کرد: امروز نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا دل شهر‌ها و روستا‌ها برای توسعه نظم و امنیت و آسایش مردم ایفای نقش می‌کند و در این راه نیز شهدایی تقدیم می‌کند که شهید «داریوش رنجبر» یکی از شهدای حادثه تروریستی چابهار از دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی امین بود که در اینجا یاد شهدای این حادثه تروریستی و مذبوحانه را گرامی می‌داریم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: دانشگاه و مراکز آموزشی فرصت مغتنمی را برای دانش اندوزی و کسب علم و معرفت فراهم می‌کند و شایسته است که دانشجویان عزیز قدر این دوران را بدانند و از این فرصت بهره مندی حداکثری ببرند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: ما نیز به عنوان مسئولان و فرماندهان باید زمینه رشد و تعالی دانشجویان را ارتقاء دهیم و بستر‌های لازم را برای افزایش دانش و مهارت دانشجویان و روحیه جهادی و معنوی آنان فراهم کنیم.

سردار اشتری تأکید کرد: دانشجویان عزیز آرمان‌های اسلام و انقلاب را سرلوحه خود قرار دهند و باید پلیسی در تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم انتظامی امین تربیت شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به فرمایشات رهبری درباره «نقد منصفانه، نقد پذیری متواضعانه» عنوان کرد: بر تداوم نشست‌های صمیمانه با دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین و سایر مراکز آموزشی ناجا تأکید داریم و همواره از نظرات، پیشنهادات، دیدگاه‌ها و طرح‌های کاربردی و عملیاتی این عزیزان استقبال می‌کنیم.

پیگیری جدی توسعه تجهیزات کارگاهی و آموزشی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توسعه تجهیزات کارگاهی و آموزشی دانشگاه علومی انتظامی امین در دستور کار است، بیان کرد: نمونه تجهیزاتی که در اختیار پلیس‌های تخصصی قرار دارد باید در اختیار دانشجویان این دانشگاه نیز باشد تا بتوانند آموزش‌های لازم را ببینند.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه پلیس باید تخصص و مهارت محور باشد، خاطر نشان کرد: سازوکار‌های لازم باید برای ارتقاء مهارت تیراندازی دانشجویان این دانشگاه اندیشیده شود، به طوری که معتقدیم باید فضای آموزش مهارت تیراندازی در این دانشگاه توسعه یابد و در کنار این مهم، از ظرفیت سایر رده، معاونت و پلیس‌های تخصصی در این زمینه بهره برد.

فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم ارتقاء مهارت‌های علمی و عملی دانشجویان تأکید و عنوان کرد: دانش آموختگان این دانشگاه باید بر مبنای تخصص، مهارت، علاقه‌مندی و نیاز سازمان، در پلیس‌های مختلف به کارگیری شوند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان یادآور شد: بنده و هیئت رئیسه محترم ناجا به جد دغدغه بهبود وضعیت معیشتی کارکنان را داریم و در این زمینه نیز گام‌های خوبی برداشته شده و قطعا این روند تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه توجه بر بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان از مطالبات و انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از بنده و ابلاغ شده در حکم انتصابی اینجانب است، گفت: طی سال گذشته در بحث ترمیم حقوق، پرداخت معوقات و مطالبات کارکنان اقدامات مثمرثمری صورت گرفت و پیگیری پروژه «نهضت خانه سازی» طی سال‌های آتی نیز در دستور کار است.

سردار اشتری با بیان اینکه حفظ شأن کارکنان را از الزامات اساسی می‌دانیم، عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدای نیروی انتظامی و مجاهدت سبزپوشان ناجا، جایگاه این سازمان در نزد مردم و مسئولان ارتقاء یافته است و بر مبنای یک نظرسنجی برون سازمانی ناجا در میان سازمان‌های خدمات رسان، مقبولیت و محبوبیت ویژه‌ای در بین مردم دارد که باید این سرمایه مهم را قدر بدانیم و برای ارتقاء آن تلاش کنیم.

وی یادآور شد: کارنامه عملکرد ناجا قابل قبول و قابل دفاع است و بزرگترین برکت و سرمایه برای نیروی انتظامی، اظهار رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از عملکرد نیروی انتظامی است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای حفظ و توسعه نظم و امنیت بیش از 13 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، مطرح کرد: باید برای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و فضای دینی، انقلابی و معنوی در نیروی انتظامی تلاش کنیم و از سیره و منش شهدا درس بگیریم.

سردار اشتری تأکید کرد: شهدا همه ما را به اطاعت‌پذیری از مقام معظم رهبری و ولایت توصیه و سفارش کردند، ملاک عمل همه ما باید تدابیر ایشان باشد.

دانشجو باید بصیرت دینی و سیاسی داشته باشد

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: دانشجو باید بصیرت دینی و سیاسی داشته باشد، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، ولایت مداری، انقلابی گری و ... از ویژگی‌های یک دانشجوی انقلابی و مومن است.

وی خاطر نشان کرد: پلیس فارغ از جناح بندی‌های سیاسی و فقط پیرو تدابیر فرماندهی معزز کل قوا عمل می‌کند و دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین نیز باید در خط ولایت حرکت کنند، چرا که عاقبت به خیری در ولایت پذیری و مطیع امر فرماندهی معظم کل قوا بودن، است.

سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین عنوان کرد: آینده نیروی انتظامی در دستان شما دانشجویان این دانشگاه است و قطعا مسئولان و فرماندهان آینده ناجا از میان شما عزیزان انتخاب می‌شوند، قدر این دوران را بدانید و به پوشیدن لباس سبز خدمت افتخار کنید.

هدیه فرمانده ناجا به دانشجویان دانشگاه امین

وی خطاب به دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین عنوان کرد: همواره گوش شنوای شما فرزندان عزیزم هستم و امیدوارم با روحیه برادری و جهادی بتوانیم هر روز موفقیت‌های سازمان را ارتقاء دهیم.

بنا بر این گزارش، در گرامی‎داشت 16 آذر روز دانشجو، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در نشستی صمیمی با دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین دیدار و گفت و گو کرد و یک جلد کتاب نفیس با عنوان «خورشید» و هدیه نقدی توسط فرمانده ناجا به دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین اهداء شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها