در همایش «حس پروانگی» صورت گرفت؛

تجلیل از متحولین راهیان نور و خادمین شهدا در اراک + تصاویر

همایش «حس پروانگی» با موضوع «شناسایی و تجلیل از متحولین راهیان نور و خادمین شهدا» در اراک برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ - 08December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، همایش «حس پروانگی» با موضوع «شناسایی و تجلیل از متحولین راهیان نور و خادمین شهدا در سفر‌های معنوی راهیان نور» در سالن همایش‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.

«فاطمه محمدمیرزایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس استان مرکزی در این همایش، با اشاره به این‌که هدف از برگزاری همایش «حس پروانگی»، شناسایی و معرفی متحولین استانی به‌ویژه متحولین راهیان نور است، اظهار داشت: این همایش برگرفته از یک پژوهش تحقیقی با بازه زمانی سه ماهه است که ۵۰ نفر از متحولین سطح استان شناسایی شدند.

وی افزود: با ۱۵ نفر از متحولین مصاحبه تلفنی و حضوری صورت پذیرفت و از برگزیدگان آن‌ها جهت خاطره‌گویی در مراسم دعوت به عمل آمد که از این خاطره‌گویان می‌توان به آقای «عبدالله سرییا» و خانم «زهرا کاسترو» از آرژانتین اشاره کرد.

محمد میرزایی گفت: کانال «حس پروانگی» به آدرس Feelingprwangy-markazi با عضویت افراد شناسایی شده تشکیل و در همایش معرفی شد تا متحولین آثار خود از قبیل: عکس، خاطره، دل‌نوشته، فیلم و... را در آن به اشتراک بگذارند.

همایش حس پروانگی در اراک برگزار شد

همایش حس پروانگی در اراک برگزار شد

همایش حس پروانگی در اراک برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار