مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بر تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان تأکید کرد و گفت: برنامه‌هایی در راستای دیدار، تکریم و تجلیل از این عزیزان در سطح استان انجام می‌شود که نیاز است تداوم یابند.
کد خبر: ۳۲۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ - 08December 2018

ضرورت تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران، امروز (شنبه) در جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور نمایندگان نیروهای مسلح استان برگزار شد، با تأکید بر تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و با بیان این‌که شناسایی این قشر دفاع مقدس یکی از اهداف ما به‌شمار می‌آید، اظهار داشت: با تشکیل تیم پیشکسوتان دفاع مقدس در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان این اهداف تحقق خواهد یافت.

سردار ملکی با بیان این‌که پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند، عنوان کرد: برنامه‌هایی در راستای دیدار، تکریم و تجلیل از این عزیزان در سطح استان انجام می‌شود که نیاز است تداوم یابند.

وی یکی دیگر از اهداف تشکیل این شورا را تعیین رئیس، دبیر و جانشین برشمرد و از «احمد کوهستانی» به‌عنوان رئیس، امیر «گلمایی» جانشین و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران دبیر این شورا نام برد.

سردار ملکی با عنوان این‌که جلسات این شورا به‌صورت فصلی در یگان‌های عضو برگزار می‌شود، گفت: همچنین از ظرفیت استانداری، نمایندگان مجلس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دستگاه‌ها بهره خواهیم برد.

ضرورت معرفی سرمایه‌های عظیم دفاع مقدس به جامعه

همچنین سردار «علی شالیکار» فرمانده قرارگاه منطقه ای عملیاتی غدیر شمال نیز در این جلسه، برگزاری مراسم بزرگداشت  و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس را کار بسیار ارزشمندی عنوان کرد و ادامه داد: باید تدبیری شود که این سرمایه‌های عظیم دفاع مقدس به جامعه معرفی شوند.

وی تهیه و تولید فیلم از زندگی روزمره پیشکسوتان دفاع مقدس را یکی از راه‌های معرفی این افراد اعلام کرد و افزود: در این راستا باید صدا و سیما و رسانه‌های گروهی، پای کار بیایند تا بچه‌های جنگ شناخته شوند.

ضرورت اهمیت به برگزاری همایش «فاتحان فاو»

«احمد کوهستانی» رئیس شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان مازندران نیز در این جلسه، با بیان این‌که بیش از ۵۰۰ همایش سالانه با موضوع پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار می‌شود، به برگزاری همایش «فاتحان فاو» در سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه «فاو» یک نمودی برای استان مازندران است، بر تداوم برگزاری این همایش در سه استان شمالی تأکید داریم.

وی از میزبانی استان گلستان جهت برگزاری این همایش در سال جاری خبر داد و افزود: در طول سال، بیش از ۳۰ همایش به نام «فاتحان فاو» برگزار می‌شود.

ضرورت همت جهادی برای تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس

همچنین در این جلسه، سردار «حمیدرضا رستمیان» مسئول بازرسی ستاد کل نیرو‌های مسلح، با تأکید بر همت جهادی مسئولین در برگزاری برنامه‌های تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تصریح کرد: همه با هم یک لشکر الهی هستیم و با اتحاد و همدلی به اهداف خود دست پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار