معاون اجرایی فرمانده سپاه کربلا مازندران:

پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های نظام هستند

معاون اجرایی فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های نظام هستند، گفت: کار این قشر که یک کار راهبردی و انقلابی است، به زمین مانده است و این جلسه مسیری را مشخص می‌کند تا بیشتر به این قشر توجه داشته باشیم.
کد خبر: ۳۲۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ - 08December 2018
پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه های نظام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «عسکر مجیدی» معاون اجرایی فرمانده سپاه کربلا مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور نمایندگان نیروهای مسلح استان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های نظام هستند، اظهار داشت: کار این قشر که یک کار راهبردی و انقلابی است، به زمین مانده است و این جلسه مسیری را مشخص می‌کند تا بیشتر به این قشر توجه داشته باشیم.
 
وی افزود: شورای راهبردی متشکل از جمع متفاوتی است که نیروهای خط شکن دفاع مقدس و پیشکسوتان را شامل می‌شود و باید از این ظرفیت‌های مهم استفاده کنیم.
 
مجیدی از تشکیل بسیج پیشکسوتان خبر داد و گفت: این مجموعه شامل همه بسیجیان از جمله ارتش، سپاه، ناجا، جهاد و... می‌شود که با تشکیل شورای پیشکسوتان دفاع مقدس این خط تقویت خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه سپاه کربلا با تمام وجود در این شورا پای کار خواهد بود، ادامه داد: امیدواریم اتفاقات خیلی خوبی هم رقم بخورد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها