معاون وظیفه عمومی خراسان جنوبی خبر داد؛

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم در آذر ۹۷

«سید احمد حسینی» گفت: کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ آذرماه سال ۱۳۹۷ را دریافت کرده‌اند به خدمت سربازی فراخوانده می‌شوند.
کد خبر: ۳۲۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ - 08December 2018

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم در آذر97به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، «سید احمد حسینی» معاون وظیفه عمومی خراسان جنوبی اظهار داشت: کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم متولد ۱۳۵۵ تا پایان مهرماه ۱۳۷۹ که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ آذرماه ۹۷ دریافت کرده‌اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: مشمولان در ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی خراسان جنوبی تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

خاطرنشان می‌شود، کلیه مشمولان مذکور می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار