مسابقات سراسری تیراندازی نهاجا در پایگاه شهید یاسینی برگزار شد

مسابقات سراسری تیراندازی زمینی نهاجا با حضور 13 تیم و 63 شرکت کننده به میزبانی پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر در دو رده‌ی تیراندازی با ژ3 و کلت برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ - 08December 2018

مسابقات سراسری تیراندازی نهاجا در پایگاه شهید یاسینی بوشهر برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از  روابط عمومی نهاجا، مسابقات سراسری تیراندازی زمینی نهاجا با حضور شرکت‌کنندگانی از کلیه پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش و به مدت سه روز در پایگاه شهید یاسینی بوشهر برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این دوره از رقابتها در رشته تیر اندازی با اسلحه ژ3 ستوان یکم علی‌اکبر محمدیاز از پایگاه شهید نوژه همدان موفق به کسب مقام اول، سروان محسن صفری از پایگاه شهید عبدالکریمی بندر عباس حائز رتبه دوم و سرگرد حمیدرضا به جامه از پایگاه شهید نوژه همدان مقام سوم را کسب کردند.

در رشته تیر اندازی با کلت، سرگرد آراد موسوی و ستوان دوم محمد اسحاقیان از پایگاه شهید بابایی اصفهان مقام اول و دوم این مسابقات را کسب کردند و سروان محسن علی پوریان از پایگاه شهید دوران به مقام سوم دست یافت.

گفتنی است؛ اختتامیه این مسابقات با حضور معاون تربیت و آموزش نهاجا، فرماندهی پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر، روءسای عقیدتی و حفاظت اطلاعات برگزار و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها