معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌ كل آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی «طلاب وظیفه» جنوب کشور در فارس

محمد نظری از برگزاری دومین دوره آموزشی كشوری خدمت طلاب و روحانیان وظیفه استان‌های فارس، هرمزگان و كهگیلویه و بویراحمد در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰ - 09December 2018

برگزاری دوره آموزشی «طلاب وظیفه» جنوب کشور در فارسبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «محمد نظری» معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌كل آموزش و پرورش فارس از آغاز دومین دوره آموزشی کشوری خدمت طلاب و روحانیان وظیفه در شیراز خبر داد و گفت: این دوره آموزشی در مدت ۵۴ ساعت و طی ۶ روز با حضور ۸۶ طلبه از استان‌های فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد در مرکز ضمن خدمت فرهنگیان ناحیه سه شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره با هماهنگی حوزه علمیه قم و با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، حوزه علمیه استان و دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

نظری به نحوه به‌کار گیری طلاب و روحانیون وظیفه شرکت‌کننده در این دوره اشاره کرد و گفت: طلاب وظیفه به عنوان مُبَلِّغ در حوزه‌های دانش‌آموزی و با اولویت خوابگاه دانش‌آموزی و مدارس شبانه‌روزی مشغول به فعالیت می‌شوند و در طول تابستان نیز در ادارات به عنوان نیروی پرورشی و امور روحانیون فعال خواهند بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با اشاره به راه اندزای این طرح از سال گذشته توسط ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در کشور، گفت: در این دوره آموزشی ۵۰ تن از طلاب وظیفه به عنوان سهمیه استان فارس حضور دارند که پس از طی این دوره در حوزه‌های ویژه اعتقادی و اخلاقی و عرصه‌های مورد نیاز به آموزش و پرورش استان کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار