فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز خبر داد؛

راه اندازی قرارگاه شهید «عبدالله اسکندری» برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی شیراز

محمدجعفر دوستدار از راه اندازی قرارگاه شهید مدافع حرم «عبدالله اسکندری» برای مقابله با اسیب های اجتماعی توسط سپاه فجر فارس خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳ - 08December 2018

راه اندازی قرارگاه شهید «عبدالله اسکندری» جهت مقابله با آسیب های اجتماعی شیرازبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «محمدجعفر دوستدار»  در مراسم توانمند سازی مناطق كم‌برخوردار كلان‌ شهر شیراز با بیان اینكه سپاه برای محرومیت‌زدایی از مناطق کم برخوردار شهر شیراز با طرح‌ها و ایده‌ها به میدان خواهد آمد، اظهار داشت: امروز در شیراز شاهد آسیب‌های مختلف اجتماعی هستیم که به لطف خدا و با تدبیر فرماندهی سپاه فجر فارس قرارگاهی به نام شهید مدافع حرم شهید «عبدالله اسکندری» جهت برطرف كردن مشکلات و معضلات برقرار شده است.

دوستدار تصریح کرد: سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با بیشترین طرح‌ها و ایده‌ها در طرح شهید «عبدالله اسکندری»  برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و با هدف كمك به مردم خداجو و همیشه در صحنه این مناطق وارد شده است.

وی با تأكید بر اینكه برای  مقابله با محرومیت‌ها و آسیب‌ها باید همه مردم بسیج شوند، گفت: سپاه و بسیج هر جا كه انقلاب اسلامی با چالش مواجه شده است، ورود كرده و آن چالش و آسیب را برطرف كرده است و به یاری خدا در این عرصه نیز می‌تواند حركت‌های خوب و ماندگار رقم بزند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز یادآور شد: كم‌كاری‌ها، بی‌مدیریتی‌ها و غفلت‌ها در برخی از محلات موجب بروز مشكلات و گرفتاری‌ها شده است كه خانواده‌ها را دچار رنج و عذاب می‌كند كه البته چنین چیزی در برخی از محلات شیراز محرز است به طوری كه زندگی كردن برای خانواده‌های آبرومند در این محلات سخت شده است.

وی افزود:‌ از ۱۵ محله‌ای كه در طرح شهید «اسكندری» بنا به محرومیت‌زدایی آنان وجود دارد، ۹ محله در منطقه استحفاظی این ناحیه از سپاه قرار دارد و بسیجیان این ناحیه در حوزه‌های مختلف بهداشتی، فرهنگی، درمانی، اقتصادی، امنیتی، عمران و آبادی، نیكوكاری، فضای مجازی و غیره در این مناطق فعالیت خواهند كرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها