سردار زاده‌کمند در جمع خبرنگاران:

حضور بسیجیان در عرصه‌های علمی آینده درخشانی را برای کشور رقم می‌زند

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور بسیجیان در عرصه‌های علمی این نوید را می‌دهد که آینده‌ای بسیار درخشان را در کشور شاهد باشیم.
کد خبر: ۳۲۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ - 09December 2018

حضور بسیجیان در عرصه‌های علمی آینده درخشانی را برای کشور رقم می‌زندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمدجواد زاده‌کمند» معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای علمی اقشار بسیج در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آنچه امروز در این نمایشگاه مشاهده می‌شود، بسیار امیدوارکننده و ارزشمند است، اظهار داشت: قطعاً امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به تحولات علمی نیازمند است؛ البته این تحولات فقط در حوزه‌های علمی نیست، بلکه حضور بسیج همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند، بیمه‌کننده این نظام و انقلاب است.

سردار زاده کمند با بیان اینکه در جایی که بسیج و تفکر بسیجی حاکم بوده، پیشرفت‌های عظیمی ایجاد شده است، افزود: امیدواریم بتوانیم میان پیشرفت‌های عظیم علمی و کاربست آن‌ها در کشور، ارتباط قوی و منطقی برقرار کنیم؛ زیرا این پیشرفت‌ها زمانی می‌تواند ما را به پیشرفت واقعی برساند که به خوبی به کار گرفته شود.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: حضور بسیجیان در عرصه‌های علمی این نوید را می‌دهد که آینده‌ای بسیار درخشان را در کشور شاهد باشیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار