انتصاب مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی

حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان طی حکمی حجت‌الاسلام مجید باباخانی را به‌عنوان مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی منصوب کرد.
کد خبر: ۳۲۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ - 09December 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصر میرمحمدیان معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین مجید باباخانی را به‌عنوان مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

«برادر بزرگوار جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مجید باباخانی زیدت توفیقاته

ضمن تشکر از زحمات متراکم، منظم و مخلصانه برادر عزیز جناب آقای رضا معممی مقدم، جنابعالی که به لطف خدواند متعال بر داشتن تجربه موفق و مستمر در فعالیت‌های تشکیلاتی، فرهنگی، دانشگاهی، حوزوی و جهادی، مزین به صبر و متانت و اخلاص و تلاش خستگی ناپذیر نیز هستید، به‌عنوان مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب می‌شوید تا این معاونت را در مسیر رشد و ارتقا این بخش یاری فرمایید.

از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی، سازماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است و این مهم در سال‌های اخیر مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب (دام ظله) قرار گرفته است که اهمیت این موضوع را دو چندان می‌کند. شناسایی دقیق، سازماندهی و شبکه سازی کارآمد، حمایت، هدایت، هم افزایی ظرفیت‌ها و ارتباط صمیمانه با تشکل‌های دینی، هیئت‌های مذهبی و فعالان فرهنگی خصوصا هم افزایی با ارکان ستادی درون سازمانی و برون سازمانی به خصوص بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (ع) راهبرد اصلی ما در این اداره کل است.

امید واثق دارم که با تلاش خالصانه، عالمانه، مدبرانه و با عنایت خدواند متعال، پیامبر و اهل بیت (ع) در انجام این وظایف موفق باشید.»

بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید باباخانی کارشناس ارشد فقه و اصول از حوزه علیمه قم و کارشناس مکانیک سیالات از دانشگاه گیلان است.

مواردی همچون مدیریت دانشگاه جهادی امام رضا (ع)، مدیریت داخلی حوزه علیمه امام باقر (ع)، مسئولیت پژوهشکده امیر المومنین (ع)، مدیریت حوزه علمیه امام رضا (ع) و مسئولیت موسسه امام جمعه کرج از جمله سوابق کاری وی محسوب می‌شود.

این مدرس حوزه‌های علمیه تهران و کرج علاوه بر سابقه ۱۷ سال فعالیت تبلیغی و تربیتی در سطح مدارس، هیئات و کانون‌های تربیتی دانش آموزی، مدیریت اردو‌های سازندگی جهادی در مناطق محروم کشور را نیز از سال ۷۳ تا کنون به عهده داشته است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها