سردار کوهکن:

دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در زاهدان برگزار می‌‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان گفت: دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس با محورهای مختلف در زاهدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ - 09December 2018

فراخوان دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در زاهدان سرتیپ دوم پاسدار «غلام نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با دفاع پرس در زاهدان اظهار داشت: با پایان رسیدن جنگ، وظیفه دینی و الهی ما به پایان نرسیده و با زنده نگاه داشتن دوران پر افتخار دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان سرافراز و ایثارگران پرچم عزت و افتخار را بر بلندای قله‌های ایران اسلامی جاودانه به احتزاز درآوریم.

وی گفت: معاونت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس این استان به عنوان متولی و برگزار کننده جشنواره ها، در نظر دارد دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس با محورهای: نقش دفاع مقدس در حفظ و تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌المللی اسلامی، دفاع مقدس و جنگ نرم، دفاع مقدس و حوزه‌های خاص از قبیل: شهدا شاخص، اماکن و... برگزار کند که آثار منتخبین به بیست و یکمین جشنواره سراسری شعر دفاع مقدس ارسال خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 30 آذرماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی زاهدان، بلوار خرمشهر، جنب یادمان شهدای گمنام، اداره‌کل حفظ آٍثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان - واحد ادبیات، یا پست الکترونیکی bonyadhefz.sb@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار