حق‌شناس تأکید کرد؛

لزوم توجه شهرداری به پروژه‌های نیمه‌تمام

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم توجه شهرداری به پروژه‌های نیمه‌تمام، گفت: انتظار داریم که شهرداری در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام کند و آن‌ها را در اولویت قرار دهد.
کد خبر: ۳۲۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ - 09December 2018

لزوم توجه شهرداری به پروژه‌های نیمه تمامبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «محمدجواد حق‌شناس» عضو شورای اسلامی شهر تهران در یک‌صد و ششمین جلسه شورای شهر با اشاره به بازدید برخی از اعضای شورا از منطقه ۲۰ تهران، اظهار داشت: در بازدیدی که هفته گذشته به اتفاق آقایان سالاری، خلیل آبادی و خانم امانی اعضای شورای شهر و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه مهم فرهنگی واقع در منطقه ۲۰ تهران در محوطه تاریخی فرهنگی رازی برج طغرل داشتم، مواردی را مشاهده کردیم و به استحضار اعضای شورا رساندیم که برای رفع مشکلات این پروژه بزرگ فرهنگی مواردی را به شهردار و معاونت‌های ذی‌ربط متذکر می‌شویم.

حق شناس در ادامه تذکر خود گفت: بودجه تخصیصی در سال ۹۷-۹۱ مبلغ ۹۸/۵ میلیارد بوده است و عملکرد آن حدود ۱۰۴میلیارد بوده است که نشان از تلاش موثر سازندگان عمرانی شهرداری و پیمانکاران آن پروژه بوده و با توجه به عدم تخصیص کامل به بودجه سال‌جاری میزان مطالبات پیمانکاران به حدود ۲۰میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: بخشی از این پروژه مانند سالن‌های سینما، کتابخانه و موزه با تخصیص کل اعتبارات می‌تواند تا پایان سال جاری و حتی ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری برسد.

حق شناس افزود: انتظار بر این است که شهرداری در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بویژه با درصد بالا نسبت به پیشرفت و تکمیل آن‌ها اقدام کند و و آن‌ها را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام/ 365

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار