آغاز مسابقه کتابخوانی «کتاب و زندگی»/"من زنده ام" صدرنشین پرفروش‌ترین‌های هفته

«من زنده‌ام» شامل خاطرات اسارات معصومه آباد از 10 هفته پیش تاکنون در صدر فهرست پرفروش‌ترین آثار بازار کتاب کشور قرار داشته و هم‌اکنون به چاپ شصت و هفتم رسیده است.
کد خبر: ۳۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ - 27October 2014

آغاز مسابقه کتابخوانی «کتاب و زندگی»/

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، اولین دوره مسابقه کتابخوانی «کتاب و زندگی» از روز گذشته آغاز شد.

هدف از برگزاری این مسابقه ترویج کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه و خانواده است. بر این مبنا انتشارات معارف با همکاری مجموعهها و نهادهای فرهنگی مختلفی، مسابقهای تحت عنوان کتاب و زندگی برگزار میکند.

اولین کتاب انتخاب شده  برای ان اولین دور ه از مسابقه "من زندهام" نوشته معصومه آباد است.

مسعود پیرمرادیان مدیر مؤسسه نشر معارف چندی پیش در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس، در این باره اظهار کرده بود: محتوا و مطالبی که در کتاب من زنده ام است در واقع نوعی سبک زندگی را ترویج می کند. این کتاب سبک زندگی راوی را در دوران جنگ تحمیلی به تصویر می کشد. در این کتاب پویایی و حرکت رو به جلو دیده می شود. زیرا این کتاب غالباً به دوارن اسارت خانم آباد در سن نوجوانی و جوانی در زندانهای مخوف و هولناک رژیم بعث می پردازد. این می تواند پیام خوبی و نتیجه خوبی برای مخاطب به بار آورد  تا ایستادگی را بیاموزد و زندگی امیدوارانه را دنبال کند.

همچنین بر اساس آماری که از سوی  پایگاه اطلاعرسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی «منانشر» منتشر شده است، «من زندهام» شامل خاطرات اسارات معصومه آباد از 10 هفته پیش تاکنون در صدر فهرست پرفروشترین آثار بازار کتاب کشور قرار داشته و هماکنون به چاپ شصت و هفتم رسیده است.

یادآور می شود کتاب «من زندهام» عنوان اثری از معصومه آباد است که در سال 1392 از سوی انتشارات بروج منتشر شد. این کتاب در 552 صفحه و در قطع رقعی چاپ شده و بنابر گفته سید صفر صالحی، مدیر داخلی انتشارات بروج  تاکنون 67 دوره تجدید چاپ شده است. تیراژ هر دوره از کتاب من زندهام دو هزار نسخه بوده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این مسابقه به اینجا مراجعه کنند.
انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها