فراهانی تأکید کرد؛

لزوم ارائه بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری تهران به شورای شهر تا آخر دی‌ماه

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس قانون شهرداری تا آخر دی‌ماه باید بودجه پیشنهادی سال ۹۸ به شورای شهر ارائه شود.
کد خبر: ۳۲۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ - 09December 2018

بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران باید تا آخر دی‌ماه به شورای شهر ارائه شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «مجید فراهانی» رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در یکصد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران در دفاع از یک فوریت طرح سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران اظهار داشت: شورای شهر تهران از سال ۸۶ تا کنون، سیاست‌های راهبردی و الزامات کلان را که معتقد بوده بودجه باید بر اساس آن مشخص شود، در قالب مصوبه تصویب می‌کرده است.

فراهانی ادامه داد: پس از تدوین این سیاست‌ها، شهرداری موظف بوده که راهبرد‌ها و سیاست‌های اجرایی و اصول کلی بودجه را بر این اساس پیش ببرد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: بر اساس قانون شهرداری تا آخر دی ماه باید بودجه پیشنهادی سال ۹۸ به شورای شهر ارائه شود که تدوین آن آغاز شده است.

فراهانی افزود: از این رو مراحل اولیه کار آغاز شده است؛ بنابراین ما باید هرچه سریع‌تر این سند را تصویب کنیم و به شهرداری بدهیم تا بتوانند مواردی را که مد نظر شوراست در تدوین بودجه لحاظ کنند و آخر دی ماه بودجه ارائه شود از این رو فوریت این طرح اهمیت دارد.

انتهای پیام/ 365

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار