معاون گردشگری استانداری فارس خبر داد؛

رشد ۸۰ درصدی حضور زائران استان فارس در پیاده‌روی اربعین

«محمد ابراهیم فروزانی» با بیان این‌که در ایام اربعین، ۷۹ هزار نفر از استان فارس به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند، گفت: امسال شاهد رشد ۸۰ درصدی زائران اربعین در استان بودیم.
کد خبر: ۳۲۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ - 09December 2018

رشد ۸۰ درصدی زائران پیاده روی «اربعین» در فارسبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «محمدابراهیم فروزانی» معاون گردشگری استانداری فارس امروز (یکشنبه) در نشست تجلیل از موکب‌داران این استان در مراسم پیاده‌روی اربعین، با بیان این‌که در ایام اربعین، ۷۹ هزار نفر از استان فارس به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند، اظهار داشت: امسال شاهد رشد ۸۰ درصدی زائران اربعین در استان فارس بودیم.

وی با قدردانی از خدمات سپاه، اوقاف، شهرداری، حرم شاهچراغ (ع) و سایر نهاد‌ها و دستگاه‌هایی که در خدمت به زائران اربعین نقش مهمی ایفا کردند، گفت: ۱۱ کمیته تخصصی، ذیل ستاد اربعین استان فارس فعالیت می‌کرد.

فروزانی برپایی حرکت عظیم اربعین و موکب‌داری را یک حرکت مردمی و اعتقادی توصیف کرد و افزود: همین ویژگی‌ها موجب شد تا سطح کیفی کار بالا رود.

وی با بیان این‌که با حمایتی که در استان فارس وجود داشت، تمام کار‌ها در ایام اربعین به خوبی انجام شد، گفت: شهرداری کار بزرگی در ایام اربعین در موکب احمدبن موسی (ع) در مرز شلمچه انجام و بهترین خدمات در آن‌جا را ارائه داد.

فروزانی اظهار کرد: سال گذشته کنسولگری موقت عراق در شیراز مستقر بود که کار صدور ویزای اربعین برای زائران استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد را انجام می‌داد، اما امسال یک کنسولگری دیگر در بوشهر ایجاد و در استان فارس نیز ۷۹ هزار ویزا برای زائران اربعین صادر شد.

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس یادآور شد: حجم کار برای خدمات‌دهی به زائران اربعین بسیار بالا بود، به طوری که خادمان به‌صورت شبانه‌روزی خدمت می‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار