نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت ترویج و احیاء فرهنگ نشاط و امید در جامعه

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت ترویج نشاط در جامعه تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ نشاط و امید را در جامعه احیاء کنیم.
کد خبر: ۳۲۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ - 09December 2018

ضرورت ترویج و احیاء فرهنگ نشاط و امید در جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بر تقویت نقش شورای فرهنگ عمومی در حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و با بیان اینکه خروجی جلسات شورای فرهنگی باید منتج به رفع مشکلات مردم شود، اظهار داشت: برگزاری جلسات شورای فرهنگی عمومی در  حد حرف بوده و خیلی منتج به عمل نمی شود.

وی با بیان اینکه عملیاتی شدن برنامه های شورای فرهنگ عمومی لازم و ضروری است به لزوم تشکیل مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: وظیفه این شورا تبیین خط و مشی و هدف گذاری برای جامعه اسلامی است و از این منظر برگزاری مستمر این جلسات می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه باید دنبال نشاط جامعه باشیم، تصریح کرد: باید در پی شادی و نشاط مردم در جامعه باشیم و باید برای ترویج نشاط، کار ماندنی انجام دهیم و تلاش کنیم تا فرهنگ نشاط و امید را در جامعه احیاء کنیم.

وی با عنوان اینکه دین را نباید ابزار قرار دهیم، افزود: در دولت اسلامی باید تمام هم و غم اسلام عزیز باشد و برای ترویج مبانی اسلامی تلاش کنیم.

طبرسی با تاکید بر ترویج توحید اجتماعی و سبک زندگی اسلامی و اینکه سبک زندگی ما باید دینی باشد نه اینکه دین را وسیله قرار دهیم، متذکر شد: وقتی دین دولتی شود هر کسی آن را به نفع خود توجیه می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار