سردار نقدی:

راه مقابله با تحریم، استفاده از تجربیات دفاع مقدس است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر این‌که امروز اگر می‌خواهیم بر مشکلات غلبه کنیم باید از تجربه دیروز دفاع مقدس به‌خوبی استفاده کنیم، گفت: اگر امروز دچار تهاجم و تحریم دشمن هستیم، راه مقابله با آن استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۲۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ - 09December 2018

عملیات مطلع الفجر عملیات راهبردی در منطقه بودبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (یک‌شنبه) در آیین گرامی‌داشت سالگرد عملیات غرورآفرین «مطلع‌الفجر» که با حضور ۳ هزار نفری بسیجیان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و جمعی از رزمندگان برگزار شد، اظهار داشت: عملیات «مطلع‌الفجر» یک عملیات راهبردی بود که همه معادلات جنگ را برهم زد.

وی افزود: در عملیات غرورآفرین «مطلع‌الفجر» جوانان با شهامت برخلاف محاسبات مادی، با تکیه بر نیروی خداوند به میدان آمدند و با پیروزی درخشانی که به‌دست آوردند، دشمن را مجبور به تغییر معادلات و محاسبات جنگی کردند، به‌گونه‌ای که این عملیات باعث شد تا فرصت برای پیروزی‌های پیدرپی و زنجیره‌ای در جنوب و سایر مناطق جنگی برای ما مهیا شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز اگر می‌خواهیم بر مشکلات غلبه کنیم باید از تجربه دیروز دفاع مقدس به‌خوبی استفاده کنیم.

سردار نقدی گفت: اگر امروز دچار تهاجم و تحریم دشمن هستیم، راه مقابله با آن استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: جنگ اقتصادی از ابتدای انقلاب تاکنون پیش روی ما بوده است و به طور یقین دشمن شکست می‌خورد؛ زیرا که ملت ما در جنگ با دست خالی به مقابله با تهاجم همه قدرت‌های دنیا و سازمان‌های تروریستی رفت و توانست سربلند و پیروز از آن خارج شود.

وی ادامه داد: امروز توفیقات ما به‌گونه‌ای است که حتی در شرایط تحریم هم در زمینه صادرات صنعتی و غیرصنعتی به بسیاری از کشور‌ها کمک می‌کنیم و در بخش‌های مختلف جوانان ما با تکیه بر ایمان و خودباوری تونسته‌اند افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار