نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انسان از منظر دینی وظیفه دارد که مردم را فراموش نکند

حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» با بیان این‌که انسان از منظر دینی وظیفه دارد که مردم را فراموش نکند و دوست بدارد، گفت: بازگشایی گره از کار مردم و حل مشکلات آنان از بزرگ‌ترین مظاهر دوست داشتن انسان‌هاست.
کد خبر: ۳۲۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ - 09December 2018

انسان از منظر دینی وظیفه دارد که مردم را فراموش نکندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی، امروز (یک‌شنبه) در دیدار با اعضای موسسه خیریه «امدادگران عاشورا» استان، اظهار داشت: انسان از ماده انس است و این انس را نباید فراموش کرد و باید تا پایان عمر به مردم خدمت کرد.

وی بیان داشت: متاسفانه افرادی هستند که از دوش مردم بالا می‌روند و مردم را فراموش می‌کنند، اما این‌که خدا به شما توفیق داده و در طی همه مراحل مردم را نیز فراموش نکرده‌اید، یک سعادت بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: در شرایط آخرالزمانی قرار داریم که دنیا توسط عده‌ای آلوده شده و ابر‌های تیره و دودآلود بر افکار مردم نشسته است.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان این‌که معنی صحیح اساس دین بر دوستی و حب است، افزود: با دین و آرمان‌های دینی فاصله بسیار زیادی داریم.

وی با بیان این‌که خدا انسان را آفریده و همه نعمت‌های شناخته شده و ناشناخته را در اختیار او قرار داده است، گفت: ما انسان‌ها نیز باید اساس دین خود را بر محور حب و دوستی قرار داده و بالاتر از همه باید انسان‌ها را دوست بداریم و به آن‌ها عشق بورزیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر این‌که انسان از منظر دینی وظیفه دارد که مردم را فراموش نکند و دوست بدارد، خاطرنشان کرد: بازگشایی گره از کار مردم و حل مشکلات آنان از بزرگ‌ترین مظاهر دوست داشتن انسان‌هاست.

حجت‌الاسلام عبادی مطرح کرد: دوست داشتن فقرا سیره انبیاء است و آن‌چه مسلم است، آن است که این دوستی برای کسانی که به نحوی دچار یک ضعف و ناتوانی بوده و یا بیمار و نیازمند هستند، خود را باید بیشتر نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: کمک به فقرا و بیماران کار بسیار ارزشمندی است و شکر این نعمت توفیق ارزشمندی است که بایستی قدرشناس آن باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار