نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

تکمیل پروژه حوزه علمیه «کوهدشت» نیازمند کمک خیران است

«الهیار ملکشاهی» گفت: تاکنون حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای احداث ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران «کوهدشت» هزینه شده و تکمیل این پروژه نیازمند مشارکت خیران است.
کد خبر: ۳۲۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ - 09December 2018

تکمیل پروژه حوزه علمیه کوهدشت نیازمند کمک خیران استبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «الهیار ملکشاهی» نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، امروز (یک‌شنبه) در مراسم افتتاحیه دبیرستان خیرساز حضرت سکینه (س) این شهر، اظهار داشت: آثار معنوی ساخت مدارس تا بی‌نهایت ادامه دارد و جزو صالحات اخروی محسوب می‌شوند.

وی گفت: اصلی‌ترین مؤلفه اقتدار، دانش و دانایی بوده و قدرت‌های دیگری مانند سلاح‌های هسته‌ای، قدرت نظامی و قدرت اقتصادی از دانش حاصل می‌شود.

ملکشاهی، دانشمندان کشورمان را مایه افتخار دانست و افزود: خیرین مدرسه‌ساز هیچ تفاوتی با سازندگان سلاح‌های دفاعی و سازندگان دارو‌های حفاظت از سلامتی ندارند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران کوهدشت دارای حدود ۱۰۰ طلبه است، بیان کرد: تاکنون حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای احداث ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران کوهدشت هزینه شده و تکمیل این پروژه نیاز به مشارکت خیرین دارد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت نیز در این آیین اظهار داشت: افرادی که سرمایه‌های خود را در بازار آخرت به فروش می‌رسانند، دچار خسران نمی‌شوند.

وی با اشاره به این‌که بنا به نص صریح قرآن، انسان در خسارت است و سرمایه‌های خود را هدر می‌دهد، افزود: سرمایه‌هایی که برای کار‌های خیر صرف می‌شوند جاودانه می‌مانند.

امام‌جمعه کوهدشت با تأکید بر این‌که انسان سرشار از سرمایه‌های عاطفی، مادی، معنوی و اخلاقی بوده است، عنوان کرد: مدرسه مکان مقدس تعلیم و تربیت است و با چراغ علم ظلمات جهل را از بین می‌برد.

وی بابیان این‌که سرمایه کار‌های خیر رو به رشد است، بیان کرد: خیران مدرسه‌ساز با ساخت مدرسه نشاط و شادابی را برای دانش‌آموزان به ارمغان می‌آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار