معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر:

یادواره‌های شهدا، یکی از راه‌های پاسداشت ایثارگری‌های شهداست

«آنیتا مظفری» گفت: ایثارگری‌های شهدا باید همواره پاس داشته شود و یکی از راه‌های مهم در تحقق این مهم، برگزاری یادواره‌های شهداست.
کد خبر: ۳۲۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ - 09December 2018

یادواره شهدا، یکی از راه های پاسداشت ایثارگری شهدا استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «آنیتا مظفری» معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، امروز (یک‌شنبه) در نشست کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و امنیت حاکم بر کشور مرهون ایثار شهدا و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: ایثارگری‌های شهدا باید همواره پاس داشته شود و یکی از راه‌های مهم در تحقق این مهم برگزاری یادواره‌های شهدا است.

مظفری با بیان این‌که مهم‌ترین جنبه یادواره‌های شهدا بعد فرهنگی آن است که مردم در این بخش نقشی مهم عهده‌دار هستند، خاطرنشان کرد: در این زمینه باید با خلق آثار توسط نویسندگان و هنرمندان زمینه این انتقال پیام فرهنگی به نسل جوان جامعه فراهم شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: یکی از کمیته‌های ۲۰ گانه کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص یافته است.

وی با اشاره به این‌که چاپ کتاب و نشریاتی در ارتباط با موضوع شهدا و ایثارگران و ازجان‌گذشتگی‌های آنان یکی از ابراز‌های مهم در ماندگارسازی حماسه‌های این قشر است، اظهار داشت: جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کنگره سرداران و ۲ هزار شهید والامقام استان بوشهر سعی دارد تا با شناسایی نویسندگان توانمند، زمینه تولید آثار‌های فاخری در حوزه ایثار و شهادت فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار