فرجود در همایش تهران هوشمند:

مهم‌ترین اولویت تهران هوشمند تمرکز بر چالش‌های شهر است

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری تهران مهم‌ترین اولویت «تهران هوشمند» را تمرکز بر چالش‌های شهر دانست و گفت: موضوع تهران هوشمند در مجامع بین‌المللی مورد بررسی قرار گرفت و با دیگر کشور‌ها در این خصوص همکاری‌هایی صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۲۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ - 10December 2018

مهم‌ترین اولویت تهران هوشمند تمرکز بر چالش‌های شهر استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «محمد فرجود» مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری تهران صبح دوشنبه در دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند اظهار داشت: باید برای ایجاد شهر هوشمند با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشیم و با شتاب در حوزه هوشمندسازی شهر‌ها حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته اولین همایش تهران هوشمند برگزار شد که هدف آن تبیین هدف شهر هوشمند و ابعاد آن بود و آموختیم که شهر هوشمند مفهومی چند بعدی و پیچیده دارد.

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری تهران افزود: برای ایجاد یک شهر هوشمند باید در زیرساخت‌ها تحول ایجاد شود که بر این اساس، در ۹ ماه گذشته بیشترین تمرکز بر روی چالش‌های شهری بوده است.

فرجود عنوان کرد: موضوع تهران هوشمند در مجامع بین‌المللی مورد بررسی قرار گرفت و با دیگر کشور‌ها در این خصوص همکاری‌هایی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: سیاست‌های تهران هوشمند برای مسؤولان شهری تشریح و نظرات و سیاست‌های آن‌ها در مورد تهران هوشمند جمع آوری شد.

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعات، مشارکت مردمی است، گفت: در این راستا سامانه‌ای به نام «همراه من» تولید شد که این امکان را به مردم می‌دهد تا در راستای تهران هوشمند کمک کنند.

فرجود با بیان اینکه درگاه «تهران من» در شهرداری تهران راه اندازی شده است، افزود: شهروندان می‌توانند از طریق این درگاه و بدون نیاز به حضور در مراکز شهرداری، کار‌های خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار