از جولان تا الجلیل؛ «نُجَباء» فوبیای مزمن صهیونیست‌ها

بررسی آرشیو سه ماهه تولیدات رسانه‌های صهیونیستی و رسانه‌های زنجیره‌ای نیابتی آن‌ها، حکایت از رعب و وحشت از کابوس حملات قریب‌الوقوع جنبش‌های مقاومت به مواضع تحت اشغال‌شان دارد.
کد خبر: ۳۲۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ - 10December 2018

از جولان تا الجلیل؛ «نُجَباء» فوبیای مزمن صهیونیست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، بررسی آرشیو سه ماهه تولیدات رسانه‌های صهیونیستی، حکایت از رعب و وحشت از کابوس حملات قریب الوقوع جنبش‌های مقاومت به مواضع تحت اشغال‌شان دارد.

بر اساس این گزارش، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» چهارشنبه گذشته گزارشی را روی خروجی فرستاد که بلافاصله در رسانه‌های مختلف منطقه انعکاسی وسیع پیدا کرد.

نویسنده این گزارش مدعی شده است که حزب‌الله لبنان در نظر دارد با استفاده از نیرو‌های ویژه خود به منطقه استراتژیک الجلیل واقع در اراضی اشغالی فلسطین حمله کند.

آنچه محتوای این گزارش را نسبت به ادعا‌های سابق رسانه‌های صهیونیستی در خصوص حمله حزب الله به الجلیل متمایز می‌کند، گزاره یاری جستن حزب الله لبنان از یک جنبش مقاومت عراقی برای انجام عملیات در الجلیل و گروگان‌گیری در این منطقه است.

رسانه‌های مهم منطقه با توجه به اهمیت موضوع و بروز و ظهور بیشتر جنبش نُجَباء در سال‌های اخیر، این گزارش را بازتاب دادند.

دستاورد‌های میدانی نُجَباء در سوریه و عراق و هدف‌گذاری این جنبش برای مواجهه با رژیم صهیونیستی، این گروه عراقی را به یکی از دردسر‌های تازه رژیم صهیونیستی تبدیل کرده است.

اگرچه پیش‌بینی آینده تحولات منطقه در پرتو پیچیدگی‌های کنونی برای هیچ‌یک از ناظران و تحلیلگران سیاسی ساده نیست، اما وضعیت فعلی به آرامشی پیش از طوفان شباهت دارد که ممکن است در نهایت به «مادر جنگ‌ها» ختم شود.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها