مدیرکل بنیاد شهید استان فارس:

ویژگی بارز شهید «دستغیب» دفاع از ولایت فقیه در مجلس خبرگان رهبری بود

مدیرکل بنیاد شهید استان فارس گفت: ویژگی بارز شهید «دستغیب» دفاع از ولایت فقیه در مجلس خبرگان رهبری بود که امروزه کمتر به این موضوع توجه شده است.
کد خبر: ۳۲۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ - 10December 2018

ویژگی بارز آیت الله شهید«دستغیب»  دفاع از ولایت «فقیه» در مجلس خبرگان رهبری بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، «رجبعلی راهی» مدیرکل بنیاد شهید استان فارس امروز در نشست خبری که به مناسبت 20 آذر سالروز شهادت شهید محراب آیت‌الله «سید عبدالحسین دستغیب» برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ویژگی بارز شهید دفاع از ولایت فقیه در مجلس خبرگان رهبری بود و امروزه کمتر به دفاعی که این شهید و عالم بزرگوار به عنوان یک مجتهد از ولایت فقیه کردند توجه شده است.

وی با بیان اینکه  باید به ویژگی مهم ولایت‌مداری شهید «دستغیب» بیش از پیش پرداخته شود بیان داشت: به مناسبت ۲۰ آذر سالروز شهادت شهید محراب آیت‌الله «دستغیب» مراسم گرامیداشت این شهید، سه‌شنبه در مسجد جامع «عتیق» با سخنرانی آیت‌الله «دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان فارس افزود: فردا نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استانی با حضور بر سر مزار آیت الله دستغیب با قرائت فاتحه به مزار این شهید بزرگوار تاج گل اهدا و آن را گلباران می‌کنند.

راهی گفت: همچنین امشب نیز در مسجد شهید دستغیب واقع در معالی‌آباد شیراز سالروز شهید دستغیب با سخنرانی معاون فرهنگی بنیاد شهید برگزار و شب پنج‌‌شنبه نیز در حرم مطهر «شاهچراغ (ع)» نیز دعای کمیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار